luni, 11 aprilie 2011

Cartofi dulci la cuptor


Ce mult mi-au placut cartofii facuti asa, si mie si Miculinului, nu va imaginati. Sunt asa de buni, cum n-as fi crezut niciodata. Inca o reteta care se trece la favorite.
Reteta de pe un blog american.

- 1-2 cartofi dulci taiati ca pentru pai

- 1 lingura mare unt de migdale

- 2 lingurite unt de arahide

- 1-2 linguri ulei de masline

- sare

Pentru untul de migdale se macina 2 cani de migdale cu 2 linguri de ulei de masline, la robot. Untul de arahide l-am cumparat.
Cartofii taiati felii se "maseaza" cu untul de migdale, cel de arahide, uleiul si sarea. Se pun intr-o tava pe harti e de copt, si se baga la cuptor pana se coc. Se servesc cu ketchup. Eu cu passata di pomodoro, pentru ca nu-mi place ketchupul.

cartofii cu cele doua unturi



pe hartia de copt



si gata copti

10 comentarii:

  1. arata super yumy! trebuie sa incer :))... pana nu incerci nu sti ce gust are... O seara placuta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine. N-am mancat niciodata cartofi dulci dar am sa incerc reteta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am cumparat cartofi dulci...
    Am vazut la supermarket dar nu am indraznit :(
    La viitoarea tura de cuparaturi, am sa-i trec pe lista :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Michelle, multumesc, idee n-a fost a mea.
    Adela, eu cred ca o sa-ti placa.
    Criss, trebuie sa-i incerci, sunt foarte buni.
    Yaya, ma bucur ca-ti plac.
    Alina, sa-i incerci neaparat sa vezi macar daca-ti plac.
    Va pup pe toate cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata!
    Nici eu nu am mancat!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minunat arata! Noi nu folosim unt de arahide pt ca nu ne place, crezi ca-l pot inlocui cu unt normal? Cartofii dulci sunt preferatii nostri :)
    Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cioc,cioc.........un premiu te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alynusa, sa incerci n-o sa-ti para rau.
    Vale, multumesc.Nu stiu ce gust ar avea cu unt normal, dar daca faci chiar sunt curioasa.
    Maria, multumesc mult, ca te-ai gandit la mine.
    Va pup pe toate si va doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere