vineri, 1 iulie 2011

Mini tarte cu mazare si branza



Am reusit sa mai descopar o reteta tare faina, cel putin pentru noi, mari amatori de mazare. Mazare, branza , sunca, pentru noi o combinatie tare faina.
Reteta din " fanny konyha ".

pentru aluat

- 300 g faina

- 200 g unt

- putina sare

- un galbenus

pentru umplut

- 200 g mazare congelata

- putin unt pentru calit mazarea

- 250 g branza de vaci

- un albus

- o lingura de pesmet sau gris

- 1 lingura patrunjel tocat, eu am pus marar

- 12 feliute de sunca

- 50 g cascaval pentru ras deasupra

Se farmiteaza untul cu faina si cu sarea, apoi se adauga galbenusul. Se omogenizeaza, se imparte in 12 si se captusesc formele de muffins cu cate o foita de aluat. Se baga la frigider pentru cel putin 30 min. Se scoate apoi tava, se inteapa aluatul cu furculita si se baga pentru 5-10 min la cuptor. Se scoate si se bune sunca taiata in fiecare forma. Sunca are si rolul de a nu lasa blatul sa se inmoaie din cauza umpluturii. Apoi se imparte umplutura formata din branza amestecata cu albusul batut, mazarea si condimentele, se rade deasupra cascaval si se baga la cuptor, pana se auresc.

formele captusite cu aluat, dupa ce au stat in frigider



aluatul precopt si pusa sunca



pusa si umplutura



servite alaturi de sos de iaurt cu marar



de aproape



si sectiunea

13 comentarii:

  1. Foarte bine arata!
    nu mai am cuvinte de lauda...
    te pup si iti doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bune trebuie sa fi fost.vai, vai un deliciu.oare eu de ce nu m-am gandit pana acum sa folosesc formele mele de muffins pentru mini-tarte?ore pentru ca's blonda?pup si un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm tare bine arata! imi place tare mult combinatia, noua ne place foarte mult mazarea. pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ,ce-mi plac tartele astea...puse pe lista!
    te pup...weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. faine sunt tartele tale ! asa ca te premiez virtual ! premiile teasteapta la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce idee buna! chiar ma gandeam la ceva sarat, asa, in format mic :))! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yummy, ce bine arata, cred ca sunt delicioase! Vai ce-mi fac cu ochiul!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tare mult, sunteti foarte dragute ca de obicei.
    Sunt simplu de facut, bune si de efect.
    Va pup cu drag si va doresc duminica placuta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bine arata... Delicios...

    RăspundețiȘtergere
  10. Felis, multumesc mult, pupic lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  11. mmm,imi scapase deliciul asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alison scump, de abia acum am vazut comentariul. Te pup.

    RăspundețiȘtergere