duminică, 10 iulie 2011

Ardei umpluti cu branza



Saptamana trecuta s-au oprit finii pe la noi, asa ca m-am grabit si eu sa mai incerc o reteta noua. Iulia, finuta, nu a gustat ardeii, dar parintii ei, da, si tare mult le-au placut, noua la fel. Cand ma gandesc ca mai demult nu-mi puteam inchipui ca ardeii se pot umple cu altceva, decat cu carne. Na, dar cat traieste omul invata.
Reteta din " secretele bucatariei ".

- 60 g paine nu foarte proaspata

- 30 g unt

- 80 g sunca

- 30 g ceapa verde

- 1 rosie

- 150 g ardei gras rosu, verde inchis sau portocaliu

- 250 g branza de vaci

- 60 ml smantana

- 1 galbenus

- 1 lingura patrunjel tocat

- 1 catel de usturoi

- sare, piper

- 8 ardei grasi pentru umplut

- 25 g cascaval ras

- 80 ml supa de legume

Se taie painea cubulete si se prajeste in 15 g unt topit. Ceapa se taie marunt si se pune la calit. Se adauga sunca taiata cubulete, ardeiul tot cubulete si se calesc putin impreuna. Se ia amestecul de pe foc si se raceste. Branza de vaci se amesteca cu rosia taiata cubulete, cu amestecul de ceapa, cu usturoiul dat razatoarea mica, cu condimentele, cu smantana galbenusul si painea. Se taie cate un capacel de la fiecare ardei, se umplu cu amestecul de branza, se pun intr-un vas rezistent la cuptor uns cu putin unt, se presara cu cascaval ras, se stropesc cu restul de 15 g de unt, topit, se toarna supa si se dau la cuptor pentru 20-30 min.

painea taiata cubulete si prajita in unt



branza de vaci si restul ingredientelor



ardeii umpluti cu acest amestec si pusi in vasul uns cu unt



presarat cascavalul, pus untul topit si supa de legume



scosi din cuptor, gata de mancat

16 comentarii:

  1. ma vad obligata sa recunosc ca arata divin.reteta nu imi e cunoscuta dar cred ca e delicioasa.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am gandit pana acum sa umplu ardeii cu branza decat ca aperitiv, arata foarte bine si sunt si deliciosi cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi sunt o haplea.. am mancat si la Dana dovlecei dar chiar nu ma satur de ei... Cat pot fi de buni.. O combinatie dementiala !! pe care o ador! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este super bun, nu am incercat doar cu carne ! Puup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fie foarte gustosi ,am sa ii fac si eu dar sa fie mai racoare .te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. O reteta inedita, foarte pe gustul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  7. WOWW,esto es una verdadera delicia y que rico relleno me encantó,abrazos y muchas bendiciones.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult fetelor.Ma bucur tare mult ca va plac, adevarul e ca sunt buni.
    Va p[up cu drag si va doresc o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte interesanta combinatia,sigur au fost buni ardeii si eu am umplut niste dovlecei cu soufle de branza,ne-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Micule ,n-am facut decat cu carne sau umpluti la rece cu branza ,dar reteta asta o incerc,prea e tentanta,ma gandesc cum ar arata cu ardei in mai multe culori,rosii,verzi,portocalii si asa-s tare apetisanti,ma ling pe bot!!!chiar am ardeii in frigi si sarmalute,am facut azi asa ca nu merge sa fac iar umpluti cu carne,reteta ta vine la fix,mersi ,te pusi

    RăspundețiȘtergere
  11. Craita, multumesc.Si noua ne plac dovleceii cu branza.
    Doinitza ma bucur ca te tenteaza reteta.Cu siguranta ar arata tare bine, asa colorati.
    Va pup cu drag si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  12. neaparat trebuie sa fac si eu niste ardei sau niste dovlecei umpluti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Craita, multumesc.Si noua ne plac dovleceii cu branza.
    Doinitza ma bucur ca te tenteaza reteta.Cu siguranta ar arata tare bine, asa colorati.
    Va pup cu drag si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Zazuzici is tare buni sa stii.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere