luni, 22 mai 2017

Fursecuricu cranberry



Nu-s chiar fan al acestor fructe,cu toate ca-s foarte sanatoase. Dar in prajituri imi plac. Imi place gustul lor usor acrisorin cate o prajitura.
Reteta de pe arta culinara, a fost pusa de Peter.

- 100 g zahar tos, eu am pus 80 g

- 100  zahar brun, eu am pus 80 g

- 60  unt moale

- 1 ou

- 50 ml zeama de portoale

- 200 g faina

- 1/2 lingurita praf de copt

- 1/4 lingutita de amoniac

-1/4 lingurita sare

- 120 g cranberry uscate

Se bate untul moale cu zaharul, se pune sarea, bicarbonatul, apoi faina amestecata cu praf de copt si amoniac.. Se adauga zeama de portocale apoi fructele uscate. Se pune aluatul la rece pentru o ora, dupa care se pun cu lingurita gogoloaie pe hartia de copt. Se coc pana se auresc.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu