marți, 20 decembrie 2016

Oreo cheesecake bites sau cheesecake cu biscuiti oreo



Nu-s deloc fan biscuiti oreo, mancati ca atare mi se par fazi, de plastic parca, dar probabil ca am eu o problema, nu biscuitii. Egal, in cheesecake imi plac foarte tare. Iar celor ce au gustat praitura asta, si mai tare, si e mai fac cu tare, tare mut drag, doar sa am timp.
Reteta este una extrem de usoara si am luat-o de aici.

- 36 biscuiti oreo, ai mei erau cu crema ca n-am gasit simpli si am pus cam 20

- 100 g unt topit

- 750 g crema de branza, eu am folosit lacteea cu grasime

- 225 g zahar, dar eu zaharul il pun dupa gust

- 200 ml frisca naturala

- 1 lingurita esenta vanilie, daca nu aveti puneti o lingura zahar vanilat si reduceti cu o lingura din cel normal

- 4 oua

- putina sare, asta e de la mine, ar mie nu-mi plac prajiturile care nu au si putina sare

pentru glazura

- 200 g ciocolata cu lapte sau amaruie, dupa gust

- 150 ml frisca

sau

- 200 g ciocolata

- 8 linguri de ulei

14 bisuiti umpluti se pun intr-o punga de plastic mai rezistenta si se sfarma cu sucitorul. Se amesteca biscuitii cu untul topit si se pun in tava captusita cu hartie de copt. Se preseaza cu o lingura astfel incat stratul sa fie uniform. Branza se amesteca cu zaharul vanilia, sarea si cu frisca nebatuta, Se adauga ouale unul cate unul, apoi retsul de biscuiti rupti si ei bucatele mai mici. Se pune crema de branza peste stratul de biscuiti si se baga la cuptor pana se incheaga. Prajitura rece se glazureaza cu ciocolata topita la microunde sau pe abie de abur si amestecata cu uleiul. Sau se pune frisca la incalzit fara sa fiarba se topeste in ea, ciocolata apoi se toarna peste prajitura rece.


nu arata la fel de bine cea de pe site, dar asta e










si o muscatura


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu