miercuri, 7 august 2013

Rulouri din faina integrala, cu vinete





Cu toate ca timp liber nu prea mai am, se mai iveste cate o ocazie, iar eu profit repede, repede  sa incerc cate ceva nou. Dar fericirea de a avea copiii e atat de mare incat nimic nu mai conteaza.
De data asta niste rulouri cu vinete foarte bune. Daca nu uitam sa pun si feta, erau perfecte. Data viitoare ma straduiesc sa nu uit.
Reteta de aici.

pentru aluat

- 350 g faina integrala

- aprox 250 ml apa calduta

- 2 lingurite rase cu sare

- un cubulet de drojdie proaspata, cubuletul corespunde la 500 g faina dar eu am pus mai mult pentru ca faina integrala creste mai greu

- o lingura buna ulei de masline

pentru umplutura

- o vanata medie

- putin ulei

- o ceapa mica

- doi catei de usturoi

- doua linguri pasta de tomate

- 80 ml apa

- 1 lingura otet balsamic

- cativa fulgi de ardei iute

- sare, piper

- putin oregano proaspat, tocat - eu nu am avut

pentru asamblat

- putin parmezan ras

- cateva bucatele de branza feta

- un ou

Pentru aluat se se freaca drojdia cu putin zahar si apa calduta. Cand a crescut se adauga faina si apa incet, incet framantand. Se pune sarea, iar la sfarsit uleiul de masline. Se framanta iar apoi se lasa la crescut.
In timp ce creste aluatul se pregateste umplutura. Se pune ceapa pe foc in putin ulei si se lasa pana devine transparenta, se adauga usturoiul si se mai lasa doar putin. Se pune vanata taiata cubulete, sare piper si se lasa cateva minute. Se adauga pasta de tomate si apa si se mai lasa cateva minute. Se adauga otetul balsamic si fulgii de ardei. Se mai lasa cateva minute pana se evapora apa, apoi se ia de pe foc si se adauga oregano.
Pentru asamblat se intinde aluatul, se presara parmezan ras, se pune umplutura, se presara cubulete de feta apoi se ruleaza. Se taie rulourile, se ung cu ou batut si se baga la cuptor pana se auresc.


aluatul intins presarat cu parmezan



pusa si umplutura, si peste care cine nu uita, pune feta



aluatul rulat si taiat, uns cu ou, eu am presarat si putin mac



si rulourile gata



de aproape




3 comentarii:

  1. Bune..bune ..in genul asta cu umplutura de vinete chiar ca nu am facut. Voi prova, cand vine mai racoare.
    te pup ..toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. As fi curioasa ce gust au,ca de aratat arata super!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nico, daca pui si branza ies senzationale.Da, caldura e problema si la noi.
    Te pup si eu cu drag.
    Dia, cu cel mai mare drag te-as servi daca ai fi mai aproape.
    Va pup cu drag si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere