miercuri, 24 august 2011

Fructe cu spuma de cocos




Nu-i ceva deosebit, doar deosebit de simplu de facut si bun la gust. Imi plac fructele la cuptor, si astea cu spuma sunt super bune.
Reteta din " secretele bucatariei ".

- 3 nectarine, eu am pus piersici

- 400 g mure, la mine a fost mai putin

- unt pentru uns vasul

- 4 linguri zahar, eu nu am mai pus

pentru bezea

- 4 albusuri, eu am avut vas mai mic si am pus doar doua

- 4 linguri zahar, eu am pus trei rase

- 100 g fulgi de cocos

Se unge un vas termorezistent cu unt, se pun fructele, iar peste fructe albusurile batute cu zahar si amestecate cu cocos.

feliile de piersici in vasul uns cu unt



puse si murele



albusurile batute cu zahar si amestecate cu cocos


bezeaua pusa peste fructe



inainte de cuptor



scoase din cuptor



si putin " despuiate "

12 comentarii:

  1. Cred ca e un adevarat deliciu!!!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt prima ,pot sa cer portie dubla?
    Pup si seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca a fost tare bun, cu atatea fructe si bezeaua crocanta! Pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce simplu si bun trebuie sa fie ! O sa fac neaparat si eu cu spuma de cocos . Eu fac crumble in loc de spuma de cocos , un aluat faramicios cu unt,faina,zahar ...deci ceva mai consistent .
    te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti voi foarte dragute.Multumesc, e foarte, foarte bun.
    Va pup si va doresc o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa fi iesit un deliciu!combinatia de bezea cu nuca de cocos mi-a placut !am s-o aplic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy multumesc.E foarte, foarte buna.Ma bucur ca vrei s-o incerci.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce deliciu!:)te pupam cu drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. un deliciu sanatos si simplu

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Alisuc.
    Yaya esti draguta tare, multumesc.
    Va pup si va doresc weekend fain.

    RăspundețiȘtergere