joi, 20 mai 2010

Premiu binevenit



Uneori gesturile mici, fac lucruri mari.Pe mine m-a bucurat enorm acest premiu de la Victoria, mi-a inseninat o zi, care era destul de intunecata.
Intru cu placere pe blogul ei, pentru ca-mi place si mie gradinaritul si pentru ca are un baietel scump, la ale carui poze imi place sa ma uit.Multumesc mult Victoria ca te-ai gandit si la mine.
Il dau mai departe prietenelor mele:

Alison
Alina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Sarah
Anca
Primii pasi
Nicoleta
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Furnicuta
Pansy
Just me
Mimi
Naina
Yafa
Ghiocel
Elena
Ariana
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Kadiavsdutzu
Cami
Diamond
Geta
Yaya
Maria Elena
Marcela
Mirela
Moni ( Dulce si dolce )

si tuturor celor ce-mi viziteaza bloggul.Manuela,Happy, Oana, Monica, Nela, Alynusa, Hany, Anasia e si pentru voi, chiar daca nu aveti blogguri.Poate reusesc si eu sa inseninez ziua cuiva care are nevoie.

7 comentarii:

  1. multumesc mult!esti tare draguta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premiu,il primesc cu drag.
    Eu in schimb iti trimit multi pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere.
    Ariana si eu tie.
    Sa aveti o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca sunt eu :)) eu iti multumes si apreciez ca te-ai gandit si la mine ..
    o zi frumoasa sipe curand

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Anca tu esti.Cu multa placere pentru tine premiul.
    O zi frumoasa sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere Alisuc.
    Concediu placut sa aveti.

    RăspundețiȘtergere