vineri, 25 mai 2012

Supa crema de radacina de telina




Minunata aceasta supa. Si ca sa intelegeti cat e de buna, va spun ca e o supa pentru care Miculinul merge la bucatarie sa si-o incalzeasca.
De obicei servesc eu mancarea, sunt acasa pe cand vine Miculinul, imi place sa fac asta, asa ca pun masa, incalzesc mancarea, alea, alea. Uneori insa, de exemplu cand vin nemtii, stau pana seara. Si atunci ii las Miculinului mancare sa si-o incalzeasca. Daca e ceva ce nu-i chiar place, decat sa mearga sa si-o incalzeasca, mai bine baga ceva uscatele si gata. Ei asta e o supa pentru care Miculinul merge la bucatarie sa si-o incalzeasca. Deci e foarte buna.Cel putin pentru gustul nostru.
Reteta e din " nok lapya konyha ".


- o ceapa mijlocie

- 2 linguri ulei

- 1 radacina de telina mai mare

- 2 cartofi mijlocii

- 1 mar mijlociu

- 400 ml supa de carne

- sare, piper

- migdale felii

Se curata si se taie cuburi cartofii si telina. Ceapa se taie marunt si se pune la calit in ulei. Se adauga apoi telina si cartofii si peste putin timp se pune si marul. Se lasa putin la calit, apoi se toarna supa de carne. Se lasa pana cand se inmoaie telina si cartofii, apoi baga mixerul bat. Daca e prea groasa se subtiaza cu supa de carne suplimentara. Se serveste cu felii de migdale prajite putin fara grasime.

si supa


de aproape


3 comentarii:

  1. Asta-i una din supele mele preferate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi imaginez cat e de buna... Mie imi place foarte mult telina, pacat ca o gasesc foarte rar.
    Dar o am in vedere, e plina de vitamine :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pansy si la noi ramane una dintre foarte preferate.
    Any, nu-mi imaginam ca poate iesi atat de buna.Imi pare rau ca nu prea gasesti telina, stiu cum e sa vrei sa cumperi ceva si sa nu fie.
    Va pup cu drag si va doresc o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere