luni, 7 mai 2012

Inghetata de fistic




O bunaciune de inghetata, cu toate ca am ceva de comentat si anume, data viitoare sfarm fisticul in mojar sa fie mai fin. De data asta am macinat fisticul in robotel si a fost buna, dar perfecta va fi asa cum am spus inainte.
Reteta din " secretele bucatariei ".

- 100 g fistic nesarat

- 3 galbenusuri

- 80 g zahar

- 1 lingurita coaja de lime rasa

- 80 ml suc de lime, eu am pus doar 30 ml

- 300 ml frisca

pentru servit langa:

- capsuni

- fistic tocat

Se macina fin 70 g fistic crud. Galbenusurile se bat in bain marie cu zahar. Se scot din baie si se bat in continuare pana cand amestecul se raceste. Se adauaga fisticul macinat, coaja si sucul de lime si se amesteca. Se adauga frisca batuta , dar nu foarte tare. Se pune inghetata in boluri si se baga la congelator. Se orneaza si se serveste cu capsuni si cu restul de fistic tocat.

fisticul macinat




galbenusurile batute pe baie de abur, adaugate sucul si coaja de lime


fisticul adaugat la galbenusuri


apoi frisca batuta, nu foarte tare


si inghetata cu capsuni alaturi


de aproape


si sectiune


10 comentarii:

  1. Eu stiu ca-i buna, pentru ca inghetata de fistic e preferata mea!
    Pot sa strig in gura mare ca ador fisticul???
    Miculino, o trec pe lista!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine,ce mult imi place inghetata cu fistic.Vreau si eu,iti dau la schimb cu ciocolata.Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna si mult mai sanatoasa decat cea din comert. Si eu am facut ieri inghetata de afine. Din pacate Alex prefera inghetata de la magazin. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusete de inghetata! Am facut si eu - dar o reteta pe care si un copil ar face-o. Amestecat iaurt cu smantana, miere si fructe si gata. A ta e mai cu dichis - asa cum scrie la carte. Delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba prezentarea!Ador inghetata cu fistic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cremoasa si gustoasa...ador fisticul! Imi place ideea de a o manca impreuna cu capsuni.
    o zi buna ..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow , ce bine arata.Ador inghetata de fistic, tb sa o incerc si eu neaparat.
    O zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  8. wow...inghetata muuulta si buna, buna in blogosfera! yupiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Any am mancat si eu in Sicila, pusa pe briosa, mammmma mia ce buna a fost.
      Dia te pup si multumesc mult, si cea cu cioco e tare buna.
      Criss, multumesc, cu copiii e mai greu, ce e cumparat pare intodeauna mai bun pentru ei.
      Fab Chef a ta in schimb e mai sanatoasa, multumesc esti o draguta.
      Haplea multumesc mult, si tu faci doar minunatii.
      Nico, esti o scumpa multumesc mult.
      Johanna multumesc mult, si noua ne plac mult de tot fisticul.
      Adnia, multumesc ma bucur mult ca-ti place si bine ai venit.
      Pansy multumesc mult, esti draguta.

      Ștergere