sâmbătă, 26 mai 2012

Pancakes cu mere



Am sa incerc si alte retete, dar deocamdata folosesc reteta pusa de Criss pe forum mai demult. Am vazut ca sunt si retete cu ulei, dar inca nu ne-am saturat de varianta asta. Si musai sa pun fructe cand le fac. Ies tare, tare bune, mai ales cu un pic de sos de vanilie langa.

- 450 g faina

- 2 pliculete praf de copt, eu folosesc bio

- putina sare

- 3 oua

- 6 linguri zahar, eu pun un pic mai putin

- 450 ml lapte

- 3 lingurite unt

- un plic zahar vanilat, eu am facuta de mine si pun o lingura mare plina

- coaja rasa de lamaie

- mere

- o lingurita unt pt. calit merele

- o lingurita zahar pt. mere

- scortisoara dupa gust

Se pun intr-un bol laptele, zaharul, ouale, vanilia, sarea, coaja de lamaie si untul si se mixeaza. Faina de amestca cu praful de copt si se adauga peste lapte. Se mai bate astfel incat sa nu ramana cocoloase.  Eu bag aluatul la frigider, la fel cum fac si la clatite, si-l las cam 1 h la odihnit.
Merele se spala si se curata, apoi se taie felii subtirele. Se pun la calit in foarte putin unt si cu foarte putin zahar. Se lasa apoi la racit.
Pentru clatite se pun in tigaie cateva felii de mere, apoi se toarna aluatul. Se presara cu zahar pudra si se servesc cu sos de vanilie. Pentru sosul de vanilie am folosit inghetata de vanilie topita.

si clatitele americane



de aproape



11 comentarii:

  1. Cand eram copil le stiam de nanghite si le papam cu miere. Cred ca sunt minunate si cu mere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ce imi place! Arata tare bine! O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu la o portie,,yamiiiii!!!
    O zi frumoasa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam eu ca daca intru la tine iar or sa ma ia poftele :))
    Am facut si eu mai demult din astea si sunt tare bune.Acum ma gandesc sa incerc cu capsune ca e plina gradina

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte mult imi plac,ador merele.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fab Chef nu stiam de denumirea astea.
      Sunt foarte bune cu mere.
      Criss multumesc sunt foarte bune.
      Ophelia multumesc, sunt tare bune.
      Adela, multumesc, sa ai si tu o saptamana faina.
      Mirela, te astept cu mare drag.
      Victoria, esti tu prea draguta.Trebuie sa fie tare bune si cu capsuni.
      Dia multumesc, si noua ne plac mult de tot p[rajiturile cu mere.
      Va pup cu drag si va doresc o saptamana faina.

      Ștergere
  6. sunt delicioase,as manca cred ca in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaya, te astept cu mare drag.
      Veronica si eu, pacat ca se vad pe urma pe coapse.
      Va pup cu drag si va doresc o zi excelenta in continuare.

      Ștergere