marți, 29 mai 2012

Prajitura cu piersici si migdale





Nu e o prajitura chiar de sezon, dar si eu am facut-o cand inca nu aparusera capsunile. Tot puneam reteta dintr-o parte in alta, dar pe la inceputul lui mai s-a ivit ocazia si am facut-o. Exceptional de buna, desi pare foarte simpla. E exact pe gustul nostru.
Reteta din " secretele bucatariei ".

- 250 g unt moale

- 250 g zahar, eu am pus cam 180-190 g

- 1 lingura mare rasa, zahar vanilat

- coaja rasa de la o lamaie

- putina sare

- 5 oua

- 270 g faina

- 2 lingurite praf de copt

- 2 linguri migdale macinate

- 2 conserve de piersici ( a 850 ml )

Se bate untul moale cu zahar, vanilie, coaja rasa de lamaie si sare. Cate unul se adauga ouale, batandu-se bine dupa fiecare ou adaugat. Faina se amesteca cu praful de copt si cu migdalele macinate si se adauga la amestecul de unt. Aluatul se pune in tava, iar peste se pun jumatatile de piersica scurse de zeama din compot. Se coace prajitura pana trece testul scobitorii, se raceste apoi se pudreaza cu zahar.

untul cu zaharul, vanilia, sarea si coaja de lamaie


ouale puse pe rand


faina cu migdalele si praful de copt


aluatul in tava, puse si jumatatile de piersici


si prajiturica simpla, dar foarte, foarte buna


de aproape


si inca una


14 comentarii:

  1. Super prajitura!!!
    Ador orice dulce cu piersici!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba e chiar de sezon, pentru ca la mine au aparut deja piersicile :)!
    Super arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat !! Chiar am facut genul asta de prajiturica in vikend, dar cu prune.. unele de stateau sa se piarda in frigider ;) Delicioasa mai e! pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai,cum poate sa arate.Suuuuper buna.
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte buna prajiturica, mie genul asta mai mult imi plac cu caise, visine decat cu capsuni.mai ai o bucatica?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. tare buna sunt sigura!!! sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yamiii,yamiii,,,,,,foarte frumoasa si pufoasa!!!
    Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alynusa, cu drag pentru tine.
      Any, chiar, ce fain, imi plac mult de tot.
      Anto, si noua ne place si cu prune.
      Ophelia multumesc mult, esti tare draguta.
      Dia, esti o dulce, multumesc mult.
      Da Johanna si la noi pe primul loc sunt visinele, caisele, prunele, dar merg si cele cu capsuni.Nu mai am dar fac cu drag pentru tine, daca vii.
      Just me multumim mult, asa e tare buna a fost.
      Mirela multumesc, da e foarte pufoasa.
      Va pup cu drag si va doresc o zi excelenta.

      Ștergere
  8. Doar aici, nici pe facebook, nici pe alt site de gen.
    Seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie cu piersici imi place orice,e eleganta cum ai prezentat-o si cu frunzulita aceea,imi trage cu ochiul :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador aceasta prajitura. E atat de frumoasa! Ma bucur ca te-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doinitza esti draguta multumesc.
      Rita, sunt incantata ca-ti place, si noua ne-a placut mult.
      Rita bine ai venit esti o draguta, multumesc pentru aprecieri.

      Ștergere