vineri, 18 mai 2012

Sparanghel verde cu rosii si paine prajita




Si daca tot suntem la capitolul sparanghel, mai pun o reteta cu care ne-am delectat cei doi Miculini, si tare, tare mult ne-a placut. Foarte, foarte simplu, da' tare, tare bun.
Reteta am citit-o intr-o revista cu programul TV, in Germania, si am retinut-o.

- sparanghel verde

- rosie

- ceapa verde

- putin ulei

- sare, piper

- o lingura otet de vin alb

- o lingura miere

- cateva felii de paine bagheta

Uleiul se pune la infierbantat in tigaie. Se adauga sparanghelul spalat si curatat si se trage putin in ulei si se pune deoparte. In uleiul ramas se pune otetul si mierea si se lasa putin. Rosia se taie cuburi si se amesteca cu ceapa taiata marunt. Se condimenteaza. Pe farfurie se pune sparanghelul, peste se toarna uleiul cu otet si miere si se serveste alaturi de rosia cu ceapa si de felii de paine prajite in putin ulei.

si aici farfuria


si de aproape


6 comentarii:

  1. Imi place si mie tare mult sparanghelul!Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut rost de niste retete cu sparanghel si in curand am sa trec si eu la... practica:)!!!!O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Adnia, e foarte, foarte bun.
    Haplea, noi de-abia l-am descoperit dar chiar e tare bun.
    Maria, eu cred ca o sa-ti placa, e bun.
    Va pup si va doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine!!!
    Trebuie musai sa-l incerc..
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa 8 ani am ajuns sa refac felul asta simplu su sparanghel.Alynusha sper ca l-ai incercat si tu.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere