miercuri, 14 aprilie 2010

Cotlet cu masline



Tot cu ocazia vizitei Manuelei am pregatit si felul acesta, care nu stiu ei, dar mie si Omului ne-a placut foarte tare, si in consecinta l-am mai pregatit de atunci.E usor de facut si foarte bun.Reteta din revista ungureasca.

- cotlet taiat felii ca pentru snitel

- sare, piper

- putin ulei pentru prajit

- 20 g unt moale

- frunze proaspete de patrunjel tocate

- miezul de la o felie de paine

- o mana de masline, eu am pus kalamata

- cateva rosii

- cartofi cam 2 de persoana

- un catrel de usturoi

Carnea felii se usuca, se condimenteaza cu sare si piper si se prajeste pe ambele parti in putin ulei.Maslinele se taie marunt si se amesteca cu miezul de paine, patrunjelul proaspat tocat, si cu untul moale.Feliile de carne se pun intr-un vas rezistent la cuptor, uns cu unt, eu am pus hartie de copt, si pe fiecare felie se repartizeaza din amestecul cu masline.Se baga la cuptor inainte de servire, si se tin cam 10 min la foc mediu.
In uleiul ramas de la carne se pune catelul de usturoi, doar apasat cu cutitul cum face Jamie, se lasa sa dea un pic de aroma uleiului si se scoate.Se pun rosiile si se lasa 2-3 minute.
Cartofii se fierb in coaja, reci se curata, se taie felii nu foarte groase si se prajesc in ulei ( altul decat cel de la carne ).
Se serveste carnea alaturi de rosii si de cartofi.

Amesteceul de paine, masline si unt.



Carnea inainte de a fi bagata la cuptor.



Pe farfurie.




Si mai de aproape.

15 comentarii:

  1. Multumesc mult Mimi.Te pup si eu, dar mai ales pe micutul din poza.
    O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm, tare buna tre sa fie, e un amestec interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant!nu prea ma dau in vant dupa cotlet,dar barbatul meu da!asa ca ...am sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, Geta, Mirela ma bucur ca va place.Multumesc.
    Geta poti sa faci cu piept de pui.
    Sunteti dragute, multumesc.
    O zi faina sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant si aratos!!!!M-ai facut curioasa!!!Notata reteta!!!
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Judy multumesc.Esti tare draguta.
    Te pup si eu cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi e pe plac!te pup,o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult.Ma bucur foarte tare ca-ti plac.
    O dupa amiaza frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. O retin ca tare interesant suna :)
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  10. WOW grozava reteta si combinatia super buuuuna!
    Te pupam mult :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Olgutza, Vale, Pansy multumesc mult.Ma bucur tare ca va place.
    O dupa amiaza faina.

    RăspundețiȘtergere