duminică, 18 aprilie 2010

Prajitura cu morcovi



Inainte de a posta reteta, vreau sa spun ca sunt foarte indignata de cazul femeii insarcinate careia sotul i-a sectionat maduva spinarii. Femeia nu va mai putea merge tot restul vietii, dar criminalul este liber, inca nu-l pot aresta, pana nu vor stii de cate zile de spitalizare are nevoie femeia.Eu nu stiu ce fel de lege e asta, si daca asa se procedeaza peste tot, dar eu cred ca nu.Rusine celor care lasa ca astfel de lucruri sa se rezolva in acest mod.Si acum la oile noastre.

Pe langa clatite am mai facut cu ocazia vizitei Manuelei si o prajitura cu morcovi.
Reteta e m luat-o din carticica mea din Austria, si mi s-a parut buna de tot si foarte, foarte usor de facut.

- 250 g faina

- 2 lingurite praf de copt

- 1/2 lingurita scortisoara macinata

- putina sare

- 250 ml ulei de plante

- 220 g zahar

- 3 oua

- 300 g morcovi rasi pe razatoarea mica

Se incalzeste cuptorul.Se unge cu unt si se tapeteaza cu faina tava.
Faina, praful de copt, scortisoara si sarea se omogenizeaza si se cern.
Separat se bat ouale cu zaharul si cu uleiul adaugat in fir subtire.Amestecul de faina se adauga treptat la oua, se amesteca cu grija, apoi se pun si morcovii rasi, si se amesteca.Se toarna aluatul in tava si se coace pana trece testul scobitorii.Se serveste presarata cu zahar pudra.

Faina, praful de copt, scortisoara si sarea, cernute.



Ouale batute cu zaharul si adaugat uleiul.



Faina adaugata in amesecul de oua.



Apoi morcovii rasi.



Si prajitura.



Mai de aproape.

17 comentarii:

  1. Draga Yvonne,acelasi comentariu l-am avut si eu cu sotul aseara,eram foarte indignati,dar cum la noi nu ne mira nimic,,,fara cuvinte,,,TRIST.
    Prajitura arata bine,nu am facut cu morcov niciodata,am sa incerc.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Micule draga chiar ca te-ai pregatit temeinic pentru musafiri.mai ca imi doresc sa vin in vizita la tine.esti acasa?
    pupici draga mea
    PS faina prajiturica,sotul meu mananca un fel de chec cu morcovi ori de cate ori are ocazia.ii place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de mult imi doream sa incerc o sa reteta de prajitura cu morcovi,insa am fost putin reticenta in ceea ce priveste gustul ei.a ta arata tare bine si cred ca e si tare buna,mai ales pt cei mici...foarte interesanta reteta am notato si poate in weekend o voi presta si eu:)sper sa imi iasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am facut niciodata praji cu morcovi,desi am vazut multe retete.....ar trebui sa incep.....la cum arata praji care ai facut-o!!!!!
    Sa ai o zi frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e Mirela.Traim in Romania........
    Sarah m-as bucura mult sa vii la mine in vizita.Poate cand ajungi in Romania.Pai de fapt si asta este tot un chec daca o coci in tava de chec.
    Primii pasi, si eu cred ca pentru cei mici e foarte potrivita.
    Judy, toate au un inceput.
    Multumesc mult pentru aprecieri, va pup pe toate cu drag si va doresc o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  6. da,si noua ne place prajitura cu morcovi,iar a ta arata de milioane!
    cu stirile-s in urma ,dar ce grozavie ,cum e posibil?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc draguta mea.Esti foarte, foarte atenta de fiecare data.
    Pai na, cum..Traim in Romania.....
    Pupam Iepu si va dorim o dupa amiaza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Wau, ce surpriza faina, ne-ai facut, draga Yvonne! Multumim mult de tot!
    Aaa, eu de fapt am intrat sa-ti admir praji cu mocov, care a iesit tare faina si uite ca m-am pierdut cand am dat peste 'masa din bucatarie'din dreapta.
    Iti multumesc si in numele prietenei si partenerei mele de blog, Janet!
    O zi perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Liana, cu multa placere.
    Si eu iti multumesc pentru aprecieri, esti foarte, foarte draguta.
    O zi perfecta sa aveti si voi, ma rog cat a mai ramas din ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat despre stire... n-am vazut-o, dar nu ma mira nimic! La noi sistemul judiciar functioneaza aiurea, iar violenta domestica nu este luata in calcul... In fine, reteta ta este arestata, asa ca o voi trece in caietul cu bunatati de la tine. Ma feresc momentan de dulce, cateva zile (nu multe!). Apoi voi testa. Apropo, foi de orez n-am gasit in Real si nici un fel de paste de orez! O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un gâteau qui semble bien bon.
    Bonne semaine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am incercat si eu o prajitura cu morcovi, vazusem o reteta la Cireasa de pe tort, mai demult. Nu mai tin minte reteta, dar am incercat-o si a iesit neasteptat de buna! Cum prajitura mi-a placut, ma bucur sa gasesc reteta asta la tine, sa mi-o trec si eu in caietul cu retete. E foarte aspectuoasa prajiturica ta, mi-ai facut pofta!!
    In alta ordine de idei... imi pare rau pentru biata graviduta, nici nu-mi pot inchipui ce e in sufletul ei acum :( Si cand ma gandesc ca individul umbla dezlegat pentru ca justitia i-a dat timp sa fuga, chiar imi vine sa urlu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Elena, Alexandrina, eu sunt o foarte revoltata din cauza justitiei de la noi, si ma bucur ca mai sunt multi romani care nu sunt indiferenti.Din pacate nu putem face nimic.
    Elena, multumesc de rspuns.Inseamna ca trebuie sa ajung la Dragonul rosu.Daca se va pune problema te voi mai stresa cu intrebari.
    Multumesc fetelor pentru aprecieri, sunteti totdeauna foarte, foarte dragute.
    Alex, am mai facut foarte demult o prajitura cu morcovi, dar avea o glazura de branza.A fost, foarte, foarte buna si aia.daca te intereseza reteta sa-mi spui ca it-o scriu.
    Nadjibella, erci esti très, très gentil.
    Va doresc o zi minunata, in ciuda vremii ( la noi ploua mocaneste ).

    RăspundețiȘtergere
  14. De mult to vreau sa incerc si eu prajitura asta cu morcovi. arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult.Ma bucur ca-ti place.Incearc-o, pentru ca e foarte buna.
    O seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere