marți, 20 aprilie 2010

Morcovi cu chimen, la cuptor



Sunt sigura ca multora dintre voi va plac emisiunile culinare.Eu as putea sa ma uit la ele, non stop.Uneori ma intreb daca nu m-am ticnit de tot.Anna Olson, Nigella Lawsen, Jamie, Gordon Ramsey, Rosemary, imi plac la nebunie.
Aici in Tg.Mures nu avem Paprika, nu avem noi, nu ca nu ar fi, si ma uit doar pe Euforia, unde imi place si Laura Calder, canadianca care face retete frantuzesti.
Reteta de azi a fost prezentata de ea, si mi-a placut de cand am vazut-o.

- o legatura de morcovi mai tineri

- sare

- ulei de masline

- chimen macinat

Se taie morcovii in doua pe lung, se pensuleaza cu ulei de masline, se sareaza, se presara cu chimen macinat, se pun pe hartie de copt pe o tava si se baga la cuptor, pana se inmoaie.

Morcovii pregatiti, in tava.



Morcovii gata.



Mai de aproape.



Sunt foarte, foarte buni.Domnul Mitu in timp ce gusta primul morcov, m-a intrebat " mai faci ? ".

17 comentarii:

  1. Ce reteta simpla si faina! Sunt sigura ca sunt foarte buni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oauuuuu! Nu-mi plac morcovii decat cruzi, da jur ca am sa fac pentru inceput o portie mica, caci prea bine arata!!!!!!!!
    Care le este consistenta???
    Numai bine!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te-ai ticnit sa stii, si eu m-as uita non-stop!
    Foarte faina reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. scos morcovi mici ca de aia am si pus la dezghetat ,azi executam reteta :)si chiar nu stiam ce sa fac cu ei mai light :) multam fain :)
    in a;lata ordine de idei,daca iti plac macii si ouale carcotase,daca ai devenit peste noapte colectionar de premii blogul meu iti va indeplini dorintele :) si-a facut culcus pe blogul meu un premiu cu maci si oua carcotase :) o zi super faina:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e Criss, o refac cat de repede ajung la Kaufland sa mai iau morcovi.
    Lavinia multumesc. Ma bucur ca-ti plac.Consistenta este in functie de cat timp ii lasi la cuptor.ei se inmoaie, mai mult sau mai putin.
    Oana multumesc, stii tu ca cine seamana, se aduna.
    Boscodino, ma bucur ca-ti place.Cu multa placere pun retetele, si eu iti multumesc.
    Vin, vin sa iau si premiile.
    Va pup pe toate si va doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, ma bucur ca-ti plac.
    O dupa amaiza placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. facuto tava de morcovi...mancat tot :) coacem alta :) tare tare buni!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur foarte mult ca v-au placut.Ii singurul lor defect, ca n-au spor.
    Salutari Strumpului si o dupa amaiza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. arata tare bine insa nu stiu ce gust au ca n-am mancat niciodata.o sa incerc ca m-ai facut pofta.pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Mda, i-am vazut si io, nu i-am prestat ca n-am morcovi (i-am pus pe toti la o ciorba de fasolica!)! Inca! Yvonne, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarah, daca-ti plac morcovii proaspeti, o sa-ti placa si astia.
    Elena, multumesc, esti tare draguta.
    Va pup pe amandoua si va doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata extraordinar.Doar ca mie nu imi place chimenul :(

    RăspundețiȘtergere
  13. aa,dar ce aratosi morcoveti,de ii vede iepu sigur imi cere!te pup si sa ai o zi faina miine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu o urmaresc pe Laura Calder. Pregateste numai bunatati.. morcovii astia sigur nu fac exceptie :)
    Am o intrebare: se mananca asa simpli sau langa ceva? :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu de cateva zile mananc morcovi in toate salatele. Uite acum mi-ai dat o idee, arata foarte bine si sigur sunt buni. Nici eu nu am Paprika, dar am RTL Klub si acolo sunt retete interesante.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu-i problema daca nu-ti place chimenul, pui alt condimet, sau nu pui deloc.
    Pai pentru Iepu, fac eu, tu doar ada-l incoace.
    Olgutza, noi i-am mancat simpli, si daca e sa fiu sincera nu mai stiu Laura langa ce i-a pregatit, dar sunt sigura ca se pot manca langa orice fel de carne daca-ti plac.
    Ghiocel eu n-am nici RTL Klub, cel putin nu l-am dibuit inca.
    Multumesc de aprecieri, si va doresc o dupa amiaza placuta.

    RăspundețiȘtergere