marți, 27 aprilie 2010

Premii din nou, de la Sarah





E asa de frumos sa primesti premii, si mai ales sa le oferi mai departe.Multumesc mult Sarah ca te gandesti de fiecare data si la mine.
Premiile sunt inedite si-mi plac foarte mult.Ofer mai departe aceste premii urmatoarelor bloggerite.

Alison
Alina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Mirela
Sarah
Anca
Primii pasi
Nicoleta
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Just me
Mimi
Naina
Ghiocel
Elena
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Cami
Diamond
Mirela
Geta

si tuturor celor care ma viziteaza.

14 comentarii:

  1. Multumesc frumos pentru premii!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere Naina.Te pup si eu si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos de premii!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere Geta.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tare mult ca te-ai gandit si la mn!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere.O dupa amiza placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc,mult,esti o scumpa,as usually!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu multa placere Alisuc.Pup Iepu si va doresc la toti o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multa placere Criss.Sa ai o zi usoara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos pentru premii, Yvonne! iertare c-am venit asa de tarziu, dar multe treburi s-au adunat si n-am mai facut fata si calculatorului. Am shopinguit pentru concurs ieri, iar azi am facut mancare la cantina "La Elena". Le-am si afisat sa ma mandresc cu ele si le-am oferit in dar la randul meu. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu multa placere Elena.Nu-i problema, le iei cand poti.
    Eii, ti-ai petrecut timpul intr-un mod placut.Spor sa ai.
    O zi frumoasa iti doresc si eu tie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru premii!
    un salut pe repezeala ...weekend placut!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nicoleta, cu multa placere.
    Te pup si eusi-ti doresc un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere