luni, 12 aprilie 2010

Paste scoici umplute



Cand am vazut reteta lui Cuisinette de paste melci ( paste de astea mari), am inceput sa caut paste la diferite magazine.Am gasit pana la urma, la Tesco, in Ungaria, dar nu erau melci, ci scoici.Nicio problema.Am cumparat si un doi am executat reteta.
Tare rau imi pare ca nu mai posteaza draga de Cuisinette, pentru ca toate retetele ei erau pe placul meu.
Deci reteta de la Cuisinette.

- paste mari, scoici sau melci

- 300 g carne macinata ( eu pun porc+vita)

- o ceapa

- 1/4 de ardei rosu

- 3 catei de usturoi

- ulei

- pasta de rosii

- sare

- piper

- putin cimbru, maghiran

sau alte condimente care va plac

- cam 2 legaturi de spanac fiert si tocat

- 150 g branza de vaca

Se pune uleiul la infierbantat, se caleste ceapa, apoi se pune si usturoiul, ardeiul rosu tocat, carnea macinata, pasta de rosii, si putina apa.Se lasa pana se face carnea, se adauaga apoi condimentele, iar dupa ce se raceste se adauga spanacul si branza.
Se masoara cate paste incap in vasul care va fi bagat la cuptor, si se pun la fiert in apa cu sare.Se fierb al dente, se scurg se racesc si se umplu cu compozitia de carne cu spanac.Se pun intr-un vas rezistent la cuptor, se pun cateva linguri din sosul de la carne si se baga la cuptor pentru cam 20 minute.

Se pun ceapa si usturoiul la calit.Se pune putina sare, in felul asta sarea scoate apa din ceapa, si ea doar se inmoaie, nu se prajeste.



Eu am putin alta ordine decat cea descrisa, nu pun ardei ca nu-i place Omului, si nici n-am poze de la fiecare etapa.
Carnea adaugata.



Carnea gata calita, amestecata cu spanac si branza.



Se masoara pastele.



Se umplu cu amestecul de carne, se pun in vasul uns cu unt, peste ele se pun cateva linguri de sos, se rade putin cascaval si se baga la cuptor.



Pastele gata, in farfurie.





Si mai de aproape.



Multumesc Cuisinette pentru reteta asta minunata.Tare mult ne plac pastele astea.

5 comentarii:

  1. wow ce faine sunt.paste asa mari n-am vazut niciodata dar daca se intampla sa ma gasesc cu ele la super market cu siguranta le invit la mine acasa sa experimentam reteta asta.
    bunnn acum te invit sa iti ei umbrela si sa vii sa culegi o ploaie de premii.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sarah.Sa incerci reteta daca va plac pastele, ca Omul meu nu-i iubitor de paste, dar astea tare-i plac.
    Vin cu drag sa le iau, multumesc.
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. mama ,ce bine arata!vreau si eu sa merg la tesco,poate reusesc la vara...si mie mi-e dor de retetele cuisinette-ei,dar poate ne face surpriza si apare intr-o zi!te pupam,o seara placuta!
    ultima noutate:iepu' mi-a spus ieri ca s-a maritat!cu aceeasi fetita care ii poarta de grija,macar e fidel!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am sa le fac,sotiorul meu este fan PASTE,MAMALIGA SI GALUSTE,nu conteaza cu ce sunt,numai sa fie,sigur am sa i le fac,numai sa gasesc paste asa mari,daca nu le fac eu cu mana si le ondulez cumva pe vre-un creion,vad eu cum.Bravo,arata super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alison, daca am locui in SM, ati veni la noi si una doua am ajunge la Tesco.Super Iepu, bravo, deci cu Maria Tutu.Va pupam pe toti cu drag.
    Mirela pe bloggul lui Alison gasesti tot felul de paste si leuri de a le ondula.
    Multumesc mult, sunteti dragute.
    Sa aveti o seara faina.

    RăspundețiȘtergere