miercuri, 7 aprilie 2010

Premiu si provocare de la Judy



Judy multumesc mult ca te gandesti la mine, imi face placere sa raspund la intrebarile din provocare.Multumesc again.



Premiul se numeste "INDEMANARE INASCUTA" si presupune pe langa fisarea premiului si sa raspunzi la cateva intrebari.


Daca ai un supranume:
Da, Micul, asa-mi spune sotul meu.
Unde traiesti:
Targu Mures, Romania.
Inaltime:
1,64 m.
Onomastica:
Nu stiu sa existe.
Ocupatie:
Economist, dar deocamdata fara loc de munca, de doua luni de cand am venit in Tg.Mures.
Frati:
Din pacate nu.
Limba materna:
Romana
Limbi vorbite:
Romana,Maghiara,Germana si Engleza.
Colectii:
In principal magneti din locurile prin care colindam.
Nr la picior:
36 1/2.
Scoala:
Liceul de matematica-fizica " Mihai Eminescu " Satu Mare, Facultatea de Stiinte Economice de la Universitatea de Vest din Timisoara.
Materia preferata:
Geografia.
Hobby:
Bucataria,gradinaritul,blogaritul, sportul, calatoriile, cititul, si multe altele.
Bani de buzunar:
Prefer sa fie caat mai putini, pentru ca daca ii am, in secunda doi nu-i mai am.
Dorinta:
Sa fim sanatosi!!!
Vise:
Sa am bebe.
Numar norocos:
N-am constatat ca as avea unul.
Ai vrea sa revezi:
Rudele pe care le avem prin diferite locuri si prietenii pe care mi i-am facut pe unde am locuit sau umblat.
Animale de casa:
De cand am plecat din Satu Mare, si stam doar in chirie, nu avem.Inainte aveam totdeauna caine.

Dau mai departe premiul si provocarea urmatoarelor prietene:

Alison
Alina
Boscodina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Lili
Judy
Primii pasi
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Just me
Mimi
Naina
Ghiocel
Elena
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Cami

si tuturor celor care ma viziteaza.

4 comentarii:

  1. Mersi mult draga mea, dar nu postez lepse. nu am nici una pe blog, te rog sa nu te superi. O saptamina minunata. Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, iti multumesc ca te-ai gandit la mine. Il primesc cu drag si am mentionat acest lucru, pentru ca azi-noapte, neavand somn, am completat provocarea. Cu adaugiri, azi dimineata, cand mi-am mai revenit dupa un somn bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cami, cu multa placere, dar nu-i nicio problema daca n-o postezi.Cum vrei tu.O saptamana faina sa ai si tu.
    Elena, esti draguta, multumesc.Cu multa placere.O zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu intarziere ma prezint pentru premiu. Mii de scuze!
    Multumesc mult pentru ca te-ai gandit la mine! Nu stiu daca apuc sa completez si provocarea...

    RăspundețiȘtergere