miercuri, 14 aprilie 2010

Premii din nou













Aproape in fiecare zi am primit premii.De data asta premiile vin de la Lili, Felis si Gaby, prietene dragi.Lili a si incercat o reteta de-a mea, fapt pentru care ii multumesc.
Multumesc mult si pentru premii.Te rog sa ma scuzi ca am sa le iau doar pe cele care nu le-am mai avut.
Le ofer mai departe urmatoarelor prietene:

Alison
Alina
Boscodina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Mirela
Sarah
Anca
Primii pasi
Nicoleta
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Just me
Mimi
Naina
Ghiocel
Elena
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Cami
Diamond

si tuturor celor care ma viziteaza.

3 comentarii:

  1. multumesc,oh ,ce de premii si iar in capul listei,multumesc si te pup cu mult drag !si iepu ,of course!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alison cu multa placere.Pup si eu Iepu si parinti de Iepu.
    Sa aveti un we relaxant.
    David multumesc esti tu prea draguta.Toata lumea care consacra din timpul liber postarii, merita premiile.
    We placut sa aveti.

    RăspundețiȘtergere