marți, 6 aprilie 2010

Premii de la draga de Sarah



Una din prietenele mele virtuale, si care mi-e foarte, foarte draga e Sarah, care m-a cucerit cu bunatatea si sinceritatea ei.
Ii multumesc ca s-a gandit la mine, si mi-a oferit inca doua premii frumoase.





Ofer premiile urmatoarelor fete pe blogurile carora intru foarte des, si va sfatuiesc si pe voi sa o faceti.

Alison
Alina
Boscodina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Lili
Judy
Primii pasi
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Just me
Mimi
Naina
Ghiocel
Elena
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Cami

si tuturor celor care ma viziteaza.

12 comentarii:

  1. Multumesc frumos de premiu, deja l-am luat. Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Micule,esti o dulce!!!Multumesc mult!!! Maine le postez la mine!!!Noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere fetelor.Le meritati din plin.
    Va pup si va dorersc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc,multumesc,ca de obicei,superdraguta,nu ma uiti!pupici de la iepu(acum e in chinurile micului dejun,sarmanul,sub ochii aspri a lui hus,numai ridica cite un deget sa aiba drept de cuvintare...:)).
    sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sracutul, parca-l vad.Il pup, poate aluneca mancarea mai usor.
    Cu multa placere draga mea, si sa aveti si voi o zi asa cum v-o doriti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc frumos pentru premii, Yvonne! Regret doar ca nu am vazut la timp nominalizarea si am apucat sa le afisez pe blog. Am facut corectia de rigoare, dar tot ma simt neplacut ca nu am observat la timp. De-abia astept sa incerc rulada aceea cu visine si aluat fraged, care mi se pare ORIGINALA!

    RăspundețiȘtergere
  7. Offf Elena, chiar nu ai de ce sa te simti neplacut.Te rog eu, nu era nicio problema nici daca nu faceai corectia.Important e doar sa stii ca esti prietena mea, si ca te urmaresc.
    Ma bucur ca-ti place rulada, dar nu e originala sa stii, am luat-o de pe un forum german.
    O zi cu soare iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru prietenia ta. Sunt o persoana norocoasa. Am luat premiile si urmeaza sa le expun in vitrina cu trofee!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ghiocel esti mult prea draguta, dar iti multumesc mult.astept telefonul.
    O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos pentru premiile acordate...le trec la la linkul cu premii.O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu multa placere Paradis.O zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere