marți, 13 aprilie 2010

Premii, premii








De la cele mai active dragute virtuale, Sarah, Judy, Geta si Mimi, am primit din nou premii tare dragute.Multumesc mult ca va ganditi de fiecare data si la mine.
Cu scuzele de rigoare am sa le iau doar pe cele care nu le-am mai avut, si tot cu scuzele de rigoare nu voi mai scrie cele zece lucruri care imi place sa le fac, pentru ca am mai scris la unul din premii.
Dar cu mare placere afisez premiile care nu le-am mai avut, si le acord mai departe urmatoarelor prietene:

Alison
Alina
Boscodina
Laura ( Casuta Laurei )
Claudia
Mirela
Lili
Anca
Primii pasi
Nicoleta
Goldielocks
Michelle
Criss
Felis
Just me
Mimi
Naina
Ghiocel
Elena
Paradis
Miha ( Miha's blog )
Olgutza
Narnia
Alexandrina
Cami
Diamond

si tuturor celor care ma viziteaza.

3 comentarii:

  1. Micule vad ca deja ai primit premile,chiar mi l-ai dat si mie.m-am trezit cam tarziu sa vin sa ti le dau si eu.Oricum tu stii ca le meriti si nu doar atat.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru premii si mii de scuze ca nu le-am luat: cele doua cu simbolistica pascala,mi-e peste mana sa le postez ,motiv de pitici tropaind pe creier, cel albastru insa sub presiune roaderii mesei nu l-am vazut . o sa-l iau impreuna cu cele noi ,multumesc mult si pentru ele :)cele noi sunt cele de acum cateva zile...dar sunt eu defazata bine.
    o seara superba si un sfarsit de saptamana cu mult soare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistita, nu te mai scuza.Le iei care vrei, cand vrei si cum vrei.
    Un weekend placut si salutari Strumpfului.

    RăspundețiȘtergere