luni, 5 aprilie 2010

Paste 2010



In primul rand vreau sa-i multumesc mamei mele, pentru ca de fiecare data cand mergem acasa, ne asteapta cu tot ce poate ea pregati mai bun si mai pe placul nostru.De la apa minerala la fructe, cara saraca tot, iar noua nu ne ramane decat sa ne bucuram de ele.
Totusi dulciurile, pentru ca-mi place tare mult sa le fac, sunt resortul meu.O sa pun si retetele prajiturilor, dar deocamdata o sa va arat ce am servit noi de Paste.

Am avut salata de ciuperci, salata Cezar, saratele, cozonac cu mac,



sunca, canrati, hrean,



tzatziki, salata de morcov cu varza,



umplutura,




branzaturi,



miel,



prajitura colorata,




prajitura cu visine si foitaj




si tort.




Am revenit pentru ca sa pun si poza cu obiceiul din Satu Mare, de sfintire a bucatelor.Se pune intr-un cos, cate o bucata de sunca, umplutura, cozonac, oua, vin si fiecare ce mai vrea, se duc la biserica, si se sfintesc.Noi nu mai ducem pentru ca sfintirea cosurilor se intampla chiar la sfarsit, iar eu nu stau atat de mult, mai ales daca e frig, asa cum a fost anul acesta.

13 comentarii:

  1. delicioase bucatele si rasfatul :)
    asteptam cu pofta nepusa in cui , se opune vehement, retetele prajiturilor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dulce esti.Multumesc.
    Apar cu ele in curand.O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate arata super,dar cea cu visine si foietaj le intrece ca aranjament pe toate,abia astept reteta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela, multumesc mult, esti draguta.E foarte buna cea cu visine, ai ochiul format.
    Pun si retetele, dar pe rand, te rog mult sa nu te superi.
    O zi cat mai frumoasa in continuare, iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am rabdare,reteta intuiesc cam ce contine dar nu-mi dau seama modul de aranjare si daca se coc toate impreuna sau foietajul separat si se aranjeaza pe urma,dar astept reteta ,multumesc pentru urare,si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Se coc separat si doar se aranjeaza pe urma sub forma asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Niste preparate super aspectuase si presupun ca sunt si foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Glodie, multumesc mult.Sunt sigura ca si ce ai pregatit tu a fost minunat.
    O seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. WOOOOOW ce minunatiiii!!!!Frumos si delicios tot!!!!
    Sa va fie de bine!!!!
    Te imbratisez cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Judy, esti tu foarte draguta.Multumesc mult.
    Te imbratisez si eu si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna,bine ai revenit!ati avut o masa frumoasa de paste ,arata splendid!sper ca ati petrecut clipe frumoase alaturi de mamici si prieteni!
    eu astept sa-mi spui ce-i cu umplutura,nu am auzit de ea,nici nu caut ,de la tine vreau sa aflu!te pupam pe tine si mitu toti 3!

    RăspundețiȘtergere
  12. Micule astept reteta la prajiturica colorata daca se poate.foarte frumoasa masa ati aranjat.m-a uimit fata de masa alba apretata (asa cred).foarte putine familii mai pun accent pe stil.
    Iepurasul a trecut pe la mine si mi-a dat doua premii pe care doresc sa ti le ofer la randul meu.te astept cu drag sa le ridici.pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Alison multumesc mult.Da, ne-am simtit bine si acasa cu mamele, si la prieteni, iti dai seama.
    Umplutura este specifica zonei noastre, unde nu se face drob, si se face un amestec de oua fierte si organele de la miel, verdeata, oua crude si mai stiu eu ce, dar daca vrei intreb exact, si se umplu coastele de miel, sau pulpa.
    Va pupam si noi cu tare mult drag, si-i dorim lui Hus multa, multa, sanatate, sa se vindece cat de repepde.

    Sarah, esti tare draguta ,multumesc, am sa trec sa le iau.
    Fata de masa nu e apretata, dar ma bucur daca asa pare, pentru ca mi-ar fi placut.Nefiind insa acolo, si saraca mami facand totul, ma bucur ca le face asa cum poate, dar daca arata a apretata, inseamna ca e ok.
    In una doua zile pun si retetele.
    Te pup si eu cu mult drag si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere