marți, 27 aprilie 2010

Quiche cu pere si bacon



Daca in doua luni nu s-a intamplat sa aiba Manuela drum spre noi, in a treia luna ne-am intalnit de doua ori.Normal ca mi-a facut mare placere.Pentru a doua data cand ne-a vizitat am ales sa fac o tarta sarata, cu o combinatie mai ciudata.
Reteta dintr-una din revistele unguresti.

Pt. aluatul fraged

- 200 g faina

- putina sare

- 150 g unt rece de la frigider

- 1 ou

Pt. umplutura

- 150 g bacon

- 4 pere, la mine au ajuns trei

- unt cat o nuca

- 2 linguri mustar cu seminte, eu am pus normal

- 3 oua

- 100 ml smantana acrisoara

- 60 g parmezan ras

- sare

- piper

- 40 g nuca

Din ingredientele pentru aluat se framanta aluatul fraged si se baga pentru 30 min. cel putin, la frigider.Intre timp se prajeste baconul, iar perele taiate feliute se inmoaie in unt.Se scoate aluatul, se intinde in tava de tarta, si pe marginile tavii.Se fixeaza bine aluatul pe peretii tavii, pentru ca la copt are tendinta de a se lasa.Se inteapa cu furculita si se baga la cuptor pentru cca 20 min.Se scoate apoi tarta, se pun perele si se ung cu mustarul.Cele trei oua, se bat cu smanatana si cu parmezanul si se toarna peste pere.Se baga din nou la cuptor, pentru inca 10-15 min, apoi se scoate se presara nucile si se mai baga pentru inca 10-15 min.

Ingredientele pentru aluat.



Aluatul, gata de copt.



Aluatul copt pe jumatate.



Puse si perele.



Pus si mustarul.La faza asta ma gandeam ca ori imi da Manuela-n cap cu tarta mea, ori are sa-i placa.I-a placut, mi-a placut si mie, si cui a mai gustat.Nu si lui Mitu.



Puse si restul ingredientelor.



Tarta, gata copata.



Si felia.

18 comentarii:

  1. Multumesc mult Geta.Esti tu foarte, foarte draguta.O zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine, acum sincer nu stiu de-mi place gustul! Combinatia de pere cu bacon ma sperie

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, cu siguranta ar trebui sa gusti, ca sa vezi daca-ti place sau nu.Nici eu nu-mi inchpuiam inainte ca mi-ar place.
    Multumesc pentru aprecieri, esti o draguta.
    O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai plecasem de la tine cand hop! alta idee de mancare buna...
    tnx

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simpatica esti.Ma faci sa zambesc.
    Cu multa placere le pun si ma bucur mult ca-ti plac.
    O zi faina, si multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. la aceasta combinatie nu m-as fi gandit ever.din pacate eu si bacon-ul nu suntem amici dar cred ca merge inlocuit cu bucatele de pastrama de pui.tu ce crezi?pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarah, nici eu, daca n-o vedeam in revista.Cred ca merge perfect si cu pastrama de pui.Te pup si eu cu mult drag.
    Momo, multumesc mult.Esti foarte, foarte draguta.Ma bucur mult ca te tenteaza, sa-mi spui daca ti-a placut.
    O zi faina va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. voila une quiche bien originale sucré/salé
    je note la recette car j'adore
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bine arata,imi plac tare mult tartele.O seara frumoasa1

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci, Fimere.
    Mirela, multumesc, ma bucur mult ca-ti place.
    Iar nu se vad comentariile.
    Va doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna cred ca a fost ca de aratat tare bine arata(sau a aratat)!!!!Sigur este buna combinatia dintre bacon si pere!!!Sa va fie de bine......si sa mai inviti si pe alti......cand mai faci la bunatati din astea!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Judy multumesc tare mult, esti draguta.
    Pai oricand cand aveti drum prin Tg.Mures, va astept.
    O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta combinatie... n-am incercat niciodata ce-i drept ca pana de curand eram foarte traditionalista in a gati, dar acum chiar i-as da o sansa ;)
    Felicitari~!! Arata spectaculos :)

    RăspundețiȘtergere
  14. si mie mi-ar place o feliuta din delicatesa asta!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesanta combinatie pere+bacon.Arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Olgutza, si eu am combinatii cu care nu ma voi obisnui niciodata, dar sunt si combinatii inedite, care-mi plac.
    Alison, cu multa placere te servesc, chiar mai mult decat o feliuta.
    Paradis, multumesc mult, esti o draguta.
    Va doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere