vineri, 5 martie 2010

Un nou premiu de la Judy si Sarah




Dragele de Judy , Sarah si Mihaela , m-au onorat cu un nou premiu, foarte frumos colorat, si pentru care le multumesc foarte mult.
Regulile acestui premiu sunt:

1.sa postezi premiul
2:sa oferi premiul la 12 prieteni
3:sa afisezi linkul lor
5:sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor
6:sa scrii din partea cui este premiul

Prietenii caora ofer eu premiul sunt:

Alison
Alina
Claudia
KikenHana
Criss
Michelle
Furnicuta Boscodina
Ghiocel
Gaby
Lili
Ala
Paradis

Va doresc numai bine, si un weekend placut.

13 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu. O zi frumoasa cu mult soare. Din pacate la noi ninge. Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi Micul pentru premiu...o sa il ridic imediat!
    we placut si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la noi Ghiocel, si maine trebuie sa ajungem la Cluj.
    Cu multa placere v-am acordat premiul.Va pup si ne mai auzim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Micule, multumesc mult pentru premiu. Te pup. Trebuie sa punem de-o "intalneala".

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere Cristina.te pup si eu si astept sa ma suni, cand esti libera.Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Miculina io ajung ultima,nu stiu de ce se incarca paginile astea asa de greu :(((( multam fain de premiu, o primavara minunata iti doresc,te pup drago.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc mult draga mea!o duminica placuta,banuiesc a fi plecata la cluj,asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu mult drag, prietenele mele dragi.Va pup si va doresc numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc pentru priemiul acordat.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu mult drag, Paradis.O zi frumoasa sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult pentru premiu! Deja l-am pus la loc de cinste langa celelalte pe pagina grupului meu pe facebook. O primavara mirobolanta ! :)
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani si tie si multa fericire.

    RăspundețiȘtergere
  13. Yvonne süsse eu is codasa dar nu cea din urma :)))) iti multumesc din suflet ptr premiu,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere