duminică, 28 martie 2010

Premiu neasteptat


In primul rand doresc sa urez tuturor celor ce-si serbeaza azi ziua de nume:


LA MULTI ANI, multa fericire si bucurii,

faceti-va o zi cat mai frumoasa, chiar daca vremea nu tine cu voi.

Nu ma asteptam ca asa de repede sa primesc un nou premiu, si pentru asta ii multumesc lui Just me o fata al carei blog il vizitez cu mare placere.
Multumesc de fapt tuturor fetelor ca imi faceti asa bucurii.
De-ar fi fost si la scoala asa de usor cu premiile.

Il ofer mai departe cu mare drag prietenlor mele, care toate il merita cu prisosinta

Alison
Claudia
Laura
Boscodina
Alina
Elena
Felis
Sarah
Olgutza
Narnia
Primii pasi
Moni
Ghiocel
Criss
Judy
Nicoleta
Naina
Claudia
Danelutza
Michelle
Paradis
Lili
Alexandrina

si tuturor celor care aveti un blog, pentru ca prin el, ne oferiti la randul vostru cate ceva.Intrucat toate fetele mentionate apar si in listuta mea, nu mai introduc linkurile ca se pot vedea de acolo.Sper ca nu supar pe nimeni.

20 de comentarii:

  1. Multumesc frumos!
    Cororonita sta deja pe frunte!!!
    Mereu esti atenta si foarte draguta!
    Te imbratisez cu drag,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa, multa placere Alina.
    Esti tu foarte amabila.Si eu Alina, stii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Micul,multumesc mult!!!Esti tare generoasa!!!
    Nu stiu daca-l merit pentru ca zilele aceste nu am prea intrat...am fost tare ocupata!!!Sper sa am mai mult timp dupa Paste!!Iti multumesc inca odata si-ti doresc o Duminica a Floriilor Superb!!!Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Judy, cu siguranta il meriti.Cu multa placere.O Duminica de Florii frumoasa sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. micule merci multa ca te gandesti mereu la mine.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere Sarah.Meriti multe premii draga mea.
    O duminica frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc ,draguto,pupici!si de la iepu!a zis sa ne mutam in oras cu tine,e clar ca-ti duce dorul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut e, m-am topit toata.Un pupic si de la mine pentru Iepu.
    Cu multa placere.
    Si noua ne lipsiti toti trei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru premiu si pentru urarile de ziua mea. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. Micule esti foarte generoasa.Nu stiu daca merit atitea premii din partea ta.Intotdeauna esti atenta si draguta.Iti multumesc inca o data si te imbratisez cu drag.
    Lili

    RăspundețiȘtergere
  11. Micule mersi mult de premiu,o Saptamana Mare plina de credinta,pace si liniste sufleteasca iti doresc,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu multa placere.Meritati toate mult mai mult decat atat.
    O saptamna Mare cu liniste sufleteasca va doresc si eu.
    Va pup cu drag pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc ...iar ma rasfeti!
    Mi-a ramas gandul la prajitura aia cu nuci :-P
    pa...o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu multa placere Nicoleta.Pai daca ai drum prin Targu Mures, te invit si o refac.
    O Saptamana Mare linistita sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  15. Iertare ca asa de tarziu ajung la premiul oferit cu atata gratie si care ma onoreaza! Din pacate, in acest weekend am pierdut un amic si de-abia azi s-au incheiat evenimentele. Chiar daca sunt ultima la apel, o sa-l afisez si o sa ma laud cu el cu mare placere. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi pare foarte rau Elena pentru pierderea suferita.Condoleante.
    Cu premiile in general nu-ti fa probleme, le luati cand aveti timp, daca vreti, nu-i nicio problema.
    O saptamana frumoasa si linistita iti doresc si tie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc pentru premiul acordat.O zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu multa, multa placere Paradis.
    O zi frumoasa sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult, Micule! Vin cu scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar mai ca era sa uit de ele cand am dat cu ochii de cozonacul ala cu prune si de talerii aia. Trebuie sa fac musai ceva trandafiri ca ai tai, maine fac cozonac si o sa am ceva aluat. Acum ramane doar sa ma hotarasc cu ce sa fie trandafirii, ca vad ca ai diversificat si a mai multe optiuni. :))
    Te imbratisez cu drag si iti doresc Sarbatori Pascale fericite alaturi de oamenii dragi si spor la pregatiri!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu multa placere Narnia.Nu-ti fa probleme, nu trebuie deloc sa te scuzi.Il iei cand poti, cand ai timp, si daca nu il iei si asa e bine.Stai linistita.Ma bucur ca iti plac cozonacii mei.
    Te imbratisez si eu cu drag si-ti doresc Sarbatori luminate si numai Bine.

    RăspundețiȘtergere