marți, 2 martie 2010

Cornuri cu branza, prajite




Tineti minte cornurile cu 25 de bani, de pe vremea lui Ceausescu ?Nu stiu daca se faceau in toate zonele, dar cine are in jur de 40 de ani si a trait in Satu Mare, a mancat macar un corn simplu.Eu nu tin minte de atunci sa fi mancat cornuri asa de bune.
Cu aceste cornuri facea mami, cornuri umplute cu branza, apoi prajite.Le facea de ziua mea, si cu toate ca in general copiii nu prea mananca la zile de nastere, corn din asta mancau aproape toti copiii, unii ajunsesera sa ma intrebe " da cand ii ziua ta, sa mancam cornuri ? ".Era asa ca un obicei, ca mami sa faca aceste cornuri doar de ziua mea.
Le-am facut, cand au fost colegii lui Mitu, si pot sa va spun ca le-au placut mult.
O sa ma intrebati daca se pot baga la cuptor; noi nu le-am facut decat prajite si sunt sigura ca la cuptor sunt bune, dar nu la fel de bune, ca si prajite in ulei.

- 4 cornuri simple

- 250 g branza de vaca

- putina telemea

- marar

- patrunjel

- sare

- putin lapte

La o brutarie de langa mine, am gasit cornuri simple, nu chiar asa de bune ca si cele de care povesteam, dar umplute ies ok.



Se taie cornurile in doua, si se scobesc de miez.Miezul se pune intr-un bol.



Peste miezul cornurilor se pune putin lapte, atat cat sa se inmoaie.Mie mi s-a parut cam putin miezul si am mai pus un pic din miezul de la chiflele cu ciuperci.Dar erau foarte bune si fara.



Eu am pus branza din asta, degresata, dar orice branza de vaca e ok.



Se adauga marar verde, telemeaua data pe razatoare ( eu pun doar putina, dar dupa gust puteti pune mai multa ) si patrunjel tocat, se condimenteaza, eu nu am avut si am pus doar condimente.



Se umplu jumatatile de cornuri cu amestecul de branza.



Se prajesc in ulei incins, apoi se pun la scurs pe hartie absorbanta.




Stiti ca spun totdeauna parerea mea sincera, nu a existat sa manance cineva si sa nu-i placa.

16 comentarii:

  1. Vai ce pofta mi-ai facut de cornuri!!!Sa nu mai vorbim ca-s si umplute!!!Dar unde sa gasesc asa ceva?....poate daca le fac eu!!!Apropos de Satu Mare,in urma cu vreo 16-17 ani mergeam saptamanal pe acolo si primul lucru era ca-mi cumparam placinta cu cartofi imediat ce ieseam din gara!!!Era cea mai buna placinta care am mancat-o in viata mea!!!Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Judy, imi pare rau ca nu gasesti ce-ti trebuie acolo.Da, placinta cu cartofi, cu varza, cu branza se face si acum foarte buna, in Piata Mare este de vanzare.
    Te pup si eu, si-ti doresc numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred si eu ca-s savuroase,mai incape vorba?super reteta mamei tale!iar tie felicitari de gateala si perpetuarea traditiei culinare familiale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti tu draguta tare, multumesc mult.Il pup pe Iepu, dar si pe voi, asa pe langa.

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa fie o bunatate.daca mai vin des pe la tine pe blog ajung sa plang de pofta.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarah iti multumesc.Pai in cazul asta trebuie sa dai o fuga pana la mine, sa-ti astamperi pofta.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. in curand vei putea spune cu mana pe inima ca nu e nimeni care sa le fi vazut si sa nu le fi facut.de placut..ramane cum am stabilit :)
    sa vad de unde cumpar niste cornuri ca piticul s-a instalat comod pe creier si demonstreaza: vream cornuri !! vrem cornuri!!!
    sa ai o seara superba si o primavara senina, roz bombon cu pace in suflet si vise ce prind aripi!
    boscodina(nu stiu de ce nu merge sa trec userul)

    RăspundețiȘtergere
  8. Furnicuto, iti multumesc mult, esti o scumpa.
    II dorersc piticului tau succes sa gaseasca cornuri.
    Si eu iti urez sa ai parte numai de Bine si o Primavara cu cat mai multe impliniri si bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite ca la cornuri prajite nu m-am gandit!
    Foarte bine arata si gustul ma gandesc ca-i super bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oana, daca o sa ai curiozitatea sa le incerci, nu te desparti de reteta.Garantez.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte faine cornurile. Trebuie sa incerc si eu, sotul sigur nu refuza asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristina, multumesc.Sa-mi spui daca i-au placut.Noua ne plac la nebunie, dar le fac foarte rar.Te pup si-ti doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  13. misiune indeplinita cu maaare succes :) piticul sta cu burta in sus isi face siesta . cred si eu, la cat cornuri a mancat :)
    delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  14. Boscodino, ma bucur tare ca ai reusit sa faci cornurile si mai ales ca v-au placut.
    "La multi ani " de ziua femeii, iti urez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti fantastica! Ai niste retete absolut fenomenale! Felicitari draga mea :)
    Te pupam si neaparat trebuie sa le fac copiilor cornurile astea bestiale.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vale, draga mea prietena, iti multumesc mult, esti o draguta ca de fiecare data.Sa-mi spui neaparat daca le-au placut lui Andy si Bicu.Un pupic de la mine la toata lumea.Numai bine va doresc.

    RăspundețiȘtergere