joi, 4 martie 2010

Prajitura cu visine si iaurt


Nu puteam ca pe langa gustarile calde, sa nu le fac colegilor si o prajitura.Am ales o prajitura super simpla cu visine, pentru ca am facut totul atunci inainte de masa, si nu as fi avut timp pentru ceva mai complicat.
Prajitura a iesit buna, dar mie personal imi plac prajiturile cu mai putin aluat si mai multa umplutura.Daca puneam mai multe visine era ok.Asa a fost doar buna.Sau daca as fi pus-o intr-o tava mai mare, si la fel mai multe visine.Na dar acum, asta e.
Reteta de pe Cafe Chocolada.

- 3 oua

- 230 g iaurt natur

- 330 g faina

- 225 g zahar, eu am pus cam 180 g si a fost destul de dulce

- 110 ml ulei

- 2 lingurite praf de copt

- 2 lingurite zahar vanilat, am pus un pachetel

- putina sare

- 2 cani visine congelate, eu am pus visinele congelate in cana normala de 250 ml si am masurat doua; daca visinele nu sunt congelate nu le putei masura asa, ca intra mai multe

Se bat cu mixerul ouale, zaharul si zaharul vanilat.Eu am pus si putina sare.Apoi se adauga iaurtul si uleiul si se bate in continuare.Se amesteca faina, mai putin doua linguri, cu praful de copt, si se adauga treptat la amestecul de oua.
Visinele, decongelate si scurse bine pe un prosop absorbant se amesteca cu cele doua linguri de faina.Apoi se adauga incet la aluat cu toata faina.Eu fac chestia asta intr-o punga, pentru ca mi se pare cel mai simplu.

Ouale batute cu zahar, zahar vanilat si sare.



Ce fain sta uleiul la suprafata iaurtului.



Uleiul si iaurtul adaugate la amestecul de oua.



Faina cernuta.



Se adauga faina treptat.



Asa arata aluatul gata.



Se pun cele doua linguri de faina intr-o punga, apoi se adauga visinele scurse, si se amesteca.



Se adauga in aluat visinele, impreuna cu faina care nu se " lipeste dele, din punga.



Prajitura inainte de cuptor.



Prajitura gata coapta.



Ultima poza.

19 comentarii:

  1. perfecta ,asa arata!tare as vrea si eu o bucatica...poate ma invrednicesc sa fac ,totusi!o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. Paiiii cu tare mare drag ti-as da.Da' esti asaaaaa de departe.Pup Iepu, da sa-i spui, neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ah,ce m-ai nimerit!tare-mi plac prajiturile cu fructe!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pupic si de la mine, simpaticului tau baietel.Ma bucur mult ca-ti place.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am facut o praji cu visine - dar din dulceata :P
    Data viitoare am sa fac aluatul asa ca tine :)
    Ceva asemanator fac si eu dar cu branza dulce :D

    O zi buna si soare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt sigura ca si cu visine din dulceata a fost foarte buna.Pai sa pui si tu reteta cu branza dulce, ca la noi astea cu fructe si branza is cele mai apreciate.O zi frumoasa iti doresc, Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao,woooow ce bine arata!!!!Ce na-s da pentru o feliuta!!!!!!
    Ai un premiu de primavara pe blogul meu,pe care ti-l ofer cu drag!!!Te imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Judy, iti multumesc tare mult, esti o scumpa.
    Cat priveste feliuta, daca treci prin Targu Mures, imi spui si rezolvam.
    Te pup si eu cu drag si multumesc again.

    RăspundețiȘtergere
  9. Notat ca arata yammy.Multumesc de reteta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur mult ca-ti place.Cu multa placere.
    O seara faina iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Micul,te rog frumos sa ma ierti!!!!Nu stiu ce am facut.....am facut o ciorna cu toti...am lasat neterminata postarea ca am plecat la scoala dupa fiu-meu,la intoarcere am facut un haos!!!Te rog sa-l iei!!!Scuza-ma!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Stai linistita, nu-i nicio problema.Te pup si te rog nu te stresa, nu-i nimic.

    RăspundețiȘtergere
  13. vreau si eu visine si prajitura .mie imi plac mult dar din pacate nu se gasesc :((
    inca ceva un premiu te asteapta sa-l ridici la mine pe blog.pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, foarte buna. Si mie-mi plac prajiturile cu fructe, dar o sa ma uit la alina si pentru cea cu branza.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ochisem si eu reteta mai demult,dar aveam dubii... Acum ca vad cat de bine ti-a iesit, poate ma incumet si eu sa o fac, mai ales ca ador visinile..
    Felicitari, Micul!! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunteti voi foarte dragute, multumesc tare mult.
    Sarah, imi pare rau ca nu gasesti visine, dar stiu ca asta e o problema in multe tari.Multumesc mult pentru premiu.We placut.
    Boscodino, pe langa ce ,minunatii faci tu.....
    Ghiocel, da si la noi, branza, merele, fructele in prajituri is cele mai bune.
    Olgutza, e foarte usor de facut, cu siguranta iti iese.
    Va pup si va doresc numai bine la toate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaaa, ce bunatate, supera esti!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oana, iti multumesc, esti tu foarte, foarte draguta, ca de obicei.Multumesc, weekend placut sa aveti.

    RăspundețiȘtergere