joi, 25 martie 2010

Premiu interesant




De ce interesant ? Pentru ca pe langa faptul ca luam o poza de pe un alt blog si o punem la noi, mai trebuie sa si enumeram 10 lucruri care ne fac fericiti/fericite.
Am primit acest premiu de la Alina, o prietena pe care o stiu de pe retete culinare, si care m-a atras prin bunul simt de care da intotdeauna dovada ( acum cand a fi cat mai smecher, e o calitate ), prin lucrurile de artizanat si ' gatelile ' care le face, si nu in ultimul rand prin bunatatea ei.
Am primit premiul asta si de la Sarah ( trebuie sa enumar 20 de lucruri care ma fac fericita ), care m-a cucerit de la inceput prin firea ei deschisa, vesela si foarte prietenoasa.

Ce ma face pe mine fericita:

sa ma inteleg bine cu sotul meu, sa simt ca ma iubeste

sa fie toata lumea sanatoasa

sa ajut/ sa daruiesc , stiu ca suna fals, dar in multe cazuri in care am ajutat pe cineva, m-am simtit mult mai bine, decat atunci cand am primit sau am fost ajutata

primavara

soarele

natura in general

prietenii mei si aici ma gandesc si la voi

sa calatoresc, sa vizitez locuri noi

sa ma simt utila, chiar si facand ceva bun la bucatarie

sa-i vad pe cei din jurul meu fericiti.

Sigur ca as mai putea scrie n chestii care ma fac fericita, care nu le pot distinge foarte clar, pentru ca mi se par normale cred: libertatea, independenta, pacea etc.

Dau mai departe acest premiu unor prietene care ma surprind de fiecare data cu o vrba buna, o povestioara draguta, o reteta interesanta, pentru ca vorbeam de ce ne face fericiti, si astea sunt parte din fericirea mea.

Alison
Laura
Boscodina
Ghiocel
Claudia
Michelle
Felis
Criss
Naina
KikenHana
Narnia
Judy
Laura Sava
Lili
Alexandrina
Elena
Olgutza
Nicoleta
Primii pasi
Gradina, pasiunea mea.

15 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu. Mi-ai dat de lucru. Ce ma face ferita? Hm.....sa ma gsndesc....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere, Judy.Pai daca ma pupi cu ciocolatoase de alea, poti sa ma pupi de mai multe ori.

    Ghiocel cu multa placere.Eiii, alege doar zece, ca precis ai mai multe.

    Seara faina va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,draga mea,esti o dulce,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Micule.. mi-am ridicat premiile... multumesc frumos...Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Micule pentru premiu. Week-end placut si insorit iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, eu va multumesc sunteti tare dragute.
    Un weekend placut va doresc si eu.Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. Micule am venit am bagat la cutiuta,am copiat,il voi prelucra,schönes wochenende dir auch süsse.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur Claudi, ca l-ai luat.
    Numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos pentru premiu, chiar acum il pun pe blog!
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu multa placere.Weekend placut iti doresc si eu tie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc ,esti o draguta! Am mai primit acest premiu si am raspuns cam asa la intrebare ;-)
    Un sfarsit de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicoleta cu multa placere.Eii pai atunci esti de doua ori premiata.
    Un sfarsit de saptamana placut iti doresc si eu tie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Micule scuze de intirziere.Multumesc mult de tot pentru premiu.Esti o dulce.Iti doresc o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu e nicio problema Lili, il iei cand poti si ai timp.Esti tu o dulce si-ti doresc si eu tie o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere