luni, 22 martie 2010

Premiu floricica, premiu imbratisare

Laura, mamica unui Bebel, tare dragut, Andrei, a fost asa de draguta sa-mi acorde doua premii foarte frumoase, gest pe care-l apreciez din suflet.Multumesc mult Laura.







Am la randul meu o listuta de bloguri, bloguri pe care le vizitez aproape zilnic, si carora le pot multumi macar putin pentru clipele mimunate care mi le ofera, dandu-le si eu la randul meu premiile frumoase de la Laura.Imbratisarea am luat-o si de la Judy.
Fetele din listuta mea sunt:

Alison
Daniela
Nicoleta
Sarah
Judy
Boscodina
Claudia
Michelle
Felis
Elena
Narnia
KikenHana
Criss
Olgutza
Lili
Naina
Primii pasi in bucatarie
Ghiocel
Mihaela
Craita
si tuturor celor care ma citesc, inclusiv cei/cele, care nu au blog.

26 de comentarii:

  1. Multumesc mult pentru premii, Micule, dar mai ales pentru ce ai scris. Ma bucur mult ca ai aparut in blogosfera si vroiam de mult sa-ti spun ca imi plac foarte mult retetele tale ( in mod particulat cele de dulciuri :)) ).
    Iti doresc o saptamana plina de bucurii si vesti bune.
    Cu drag,
    Narnia!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult de tot,am inceput saptamina premiata,bag seama!e de bine,ca-i de la tine,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Narnia, am facut-o cu multa placere.Ma bucur mult ca-ti plac retetele mele de dulciuri.Inseamna ca ne apreciem reciproc.
    Si eu iti doresc numai bine, si o saptamana faina.
    Alisuc te pup.Sigur ca e de bine.ti le-am oferit cu multa placere.Pup Iepu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine nu ar vrea sa inceapa saptamana cu asa premii?? Saru'mana ca te-ai gandit la mine... oricum vreau sa va spun ca eu beau in fiecare dimineata cafeaua alaturi de voi...trec pe la toate, nu pot altfel. Sunteti minunate!! Te pup Micule si iti doresc numai bine!!

    RăspundețiȘtergere
  5. micule le-am cules acum sa imi fac putintel timp sa le si postez.multumesc din sufletel ca te-ai gandit la mine.pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Naina, asa e o spatamana buna incepe cu premii frumoase.Te pup si eu.
    Sarah ma bucur ca le-ai luat.Las aca le postezi cand ai timp, nu-i graba.
    Cu multa placere fetelor.Va pup si eu si va doresc multe bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Saru'mana! Dupa "reusita" din weekend cand am fost la pescuit si am venit cu doua sacose de urzici... ce frumos mod de a incepe o saptamana noua! Iti multumesc ca ma onorezi cu prietenia ta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena eu iti multumesc, si crede-ma asta e doar o mica " recompensa " fata de ce imi oferiti voi toate prietenele mele virtuale.
    Iti doresc o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea, multumesc mult pentru premiu.
    O primavara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu multa placere Criss.O Primavara frumoasa sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Micul, tocmai le-am afisat ca pe doua treofee.. multumesc din suflet:)
    Inseamna tare mult pentru mine..
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Micule,ajung un pic mai tarziu ca sa iau premiile,dar mai bine mai tarziu decat niciodata:)iti multumesc din suflet si recunosc ca ma simt onorata sa primesc premii de la o bucatareasa atat de priceputa cum esti tu:)ms din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  13. Micule iti multumesc foarte mult pentru premiu.Ma bucur nespus de mult ca ai aparut in blogosfera(nici eu nu sint demult)si ne incinti cu retetele tale minunate.Iti doresc o primavara frumoasa si cu mult soare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări pentru blog.

    Salutări de la (World PATISERIE de imaginaţie) şi a creativităţii şi fotografii imaginaţia Regards Jose Ramon Bine ati venit

    RăspundețiȘtergere
  15. am ajuns si eu sa iau acest minunat premiu,danke Yvonne,bist nett und süss,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Va multumesc tare mult.M-ati facut sa ma emotionez, sunteti tote deosebite.
    Olgutza, le meriti si ti le-am acordat cu mare placere.
    Primii pasi, esti tu mult prea draguta cu laudele.Multumesc.Nu-i problema, le iei cand poti.
    Lili, esti draguta, multumesc mult.Si voi ma incantati pe mine, asa ca placerea e reciproca.
    Jose Ramon, multumesc mult, si bine v-am gasit.
    Claudia, danke auch pentru ca am invatat multe de la tine.
    Toate meritati premii minunate, iar eu vi le-am oferit cu cea mai mare placere.
    Sa va dea DD numai bucurii, fericire si tot ceva doriti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc pentru premii! Eu sunt bine, doar foarte ocupata...ma eliberez un pic si dau un semn de viata! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu multa placere.Staai linistita, ne intalnim cand vei avea mai mult timp.
    Salutari si catifelatilor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc pentru premiu si pentru imbratisare. Cuvintele tale m-au uns la suflet. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ghiocel, esti tu foarte draguta.Multumesc si eu.
    Cu mare placere.Te pup si eu si-ti doresc o seara relaxanta.

    RăspundețiȘtergere
  21. a venit randul meu sa iti ofer ceva.un premiu si o provocare te asteapta la mine pe blog.pup si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  22. Sarah, multumesc mult, esti o draguta , l-am luat, postat si publicat.O zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc mult pentru premiu si cu ocazia Floriilor iti urez Sarbatori pascale cat mai fericite!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu multa placere.Si eu iti doresc Sarbatori fericite si o Saptamana Mare cat mai linistita.

    RăspundețiȘtergere