luni, 1 martie 2010

Tartine rumenite la cuptor




In primul rand doresc ca Primavara aceasta sa va aduca doar bucurii, impliniri si un cer senin in viata voastra.O Primava fericita sa aveti, si multumesc ca ma vizitati.

In alta ordine de idei, continui cu gustarile calde de care v-am povestit.
Alaturi de chiflele cu ciuperci am facut tartine rumenite la cuptor dupa o reteta dint-un numar vechi din Avantaje.

- o bagheta

- cateva felii de salam

- tot atatea felii de mozzarella

- rosii

- busuioc, eu n-am avut si am pus salata

- usturoi

- putin ulei de masline

Se taie bagheta felii, iar feliile se pun pe o tava si se baga la cuptor.Dupa ce s-au intarit putin, se dau cu usuroi.Eu le-am dat foarte putin, pentru ca oamenii mai mergeau inapoi la lucru.Peste feliile date cu usturoi se pune o felie de salam, una de mozzarella si una de rosie.Se baga la cuptor si se lasa pana se topeste branza.
Se stropesc apoi cu putin ulei de masline se orneaza cu frunze de busuioc si se mananca.Is bune de tot.

Bagheta taiata felii.



Salamul, branza si rosiile taiate felii.



Inainte de a fi bagate la cuptor.



Gata rumenite.



Si mai de aproape.

14 comentarii:

  1. iti doresc o primavara frumoasa,plina de realizari si multe multe bucurii alaturi de cei dragi sufletului tau.
    cat despre reteta este simpla,accesibila si delicioasa.felicitari si pupaturi multe

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah multumesc mult.Esti tare, tare draguta.Si eu iti doresc la fel, si sa dea DD sa ti se implineasca toate dorintele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine de tot.. mi-as infinge coltisorii intr-o felie :)

    O primavara superba iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Olgutza multumesc, daca ai drum prin Targu Mures, te astept.

    Multumesc frumos, la fel iti doresc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bunatate, as fura si eu o felie...doua...trei!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana, toate sunt pentru tine.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. mmm,ce bunaciuni de tartine...mozzarella e preferata mea,as putea minca zilnic,eu care ma plictisesc repede...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alison multumesc mult, esti o dulcica.Ma bucur mult ca-ti plac.Va pup pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  9. O idee simpla si originala!!!Frumos!!!Sa ai o primavara superba!!!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos, ma bucur ca-ti plac.O Primavara minunata sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bune...tartinele astea sunt pe gustul meu!
    Multumesc pt.felicitari.
    O primavara senina si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicoleta te pup.Ma bucur mult ca-ti plac tartinele.
    Numai bine si sanatate iti doresc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte foarte apetisante,un deliciu aceste tartine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Danke schon Claudia.Mach's gut.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere