joi, 18 martie 2010

Cartofi la cuptor



V-am povestit ca vitello tonnato, am servit cu piure, dar nu am mai pozat si piureul.A doua zi, am avut gratar de piept de pui, tot nepozat, iar garnitura, au fost cartofi la cuptor, cartofi care eu ii mananc goi, adica fara carne langa.
Reteta o am de la buna mea prietena Agatha.

- o felie de slanituta sau bacon

- cascaval

- cartofi fierti

- putina smantana

Intr-un vas rezistent la cuptor, se pune felia de slaninuta sau bacon taiata marunt.Peste se pune un strat de cartofi fierti si raciti, dati pe razatoarea mare.Se sareaza, se condimenteaza, daca vreti, apoi se pune un strat de cascaval dat tot pe razatoarea mare.Se repeta operatia, doar ca dupa cascaval se mai pune un strat de cartofi, peste care se puna smanatana, si deasupra se rade cascavalul.Se baga la cuptor, pana se rumeneste.Eu am pus smantana si intre straturi.

Slaninuta pe fundul vasului.



Primul strat de cartofi.



Primul strat de cascaval.



Eu am pus smantana si intre ele.



Se repeta straturile si asa arata inainte de cuptor.



Asa arata gata scosi din cuptor.



Si mai de aproape.



Daca nu va surade ideea folosirii de slaninuta, sau bacon, ungeti vasul cu unt si tapetati-l cu pesmet.

20 de comentarii:

  1. Multumesc Michelle, ma bucur ca-ti place.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult aspectul.sunt sigura ca si gustul se ridica la standarde inalte.tare as vrea sa ii fac dar inca sunt bolnava :((
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarah multumesc.esti draguta si amabila ca de obicei.
    Imi pare tare rau sa aud ca esti bolnava.Insanatosire grabnica iti doresc.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Micul, da' ce delicios arata...mmmmm..
    Smantama a fost din cea acrisoara, sau din cea dulce pentru frisca?

    RăspundețiȘtergere
  5. Olgutza multumesc, esti tare draguta.
    Smantana, e din cea acrisoara pentru gatit, nu pentru frisca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau, ce reteta delicioasa. Dar oare daca inlocuiesc smintina cu iaurt, iese ceva ? ca smintina ca la mama acasa, nu gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie cu siguranta mi-ar place Daniela, pentru ca imi place acrisor, dar daca voua nu, pune doar in strat subtire deasupra, si eventual ia un iaurt un pic mai cremos.N-are ce sa nu fie bun.
    Multumesc, ma bucur mult ca-ti place.Dupa amiaza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Micul,super bun!!!!Si eu facem demult,uite ca mi-ai readus in minte ,ce bine!!!
    Cat de repede fac si eu!!!! Multumesc!Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Judy, cu multa placere.Nici eu nu fac foarte des, acum insa mi-am adus si eu aminte de ei.
    Te pup si eu, si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. mmmm,ce aroma placuta trebuie sa aiba cu slaninuta aia si cascaval cu smintina,minunati!felicitari,ca de obicei ,ce postezi e fara cusur!si-mi place mult!te pupa iepu,ma striga sa-i citesc!pa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmmm si mie imi plac cartofii la cuptor in orice fel de combinatii,de fapt ador cartofii,dar de,cine a vazut roman sa nu-i placa cartofii.Oricum acesta combinatie merita tinuta minte!

    RăspundețiȘtergere
  12. EEiii multumesc, nu-i chiar asa, da esti tu prietena mea, si ma tot lauzi.Va pupam si noi, si aveti grija de Iepu, cititi-i cat vrea el.

    RăspundețiȘtergere
  13. Goldielocks, ma bucur mult ca-ti place reteta.Sa-mi spui daca ti-au placut.O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte buna ideea! Eu sunt topita dupa cartofi imi plac in toate combinatiile. O sa incerc si varianta aceasta ca arata prea bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. mmm...ce reteta apetisanta si interesanta!si cat de bine arara...ce pofta mi-ai facut,asa cu noapte in cap:)merita neaparat incercata....si cred ca se preteaza ca garnitura pt orice...

    RăspundețiȘtergere
  16. Delicioasa reteta si foarte usoara...s-a marcat, cu prima ocazie o execut. O zi buna iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Flori, Primii pasi, Naina, ma bucur tare mult ca va place reteta.Sunt sigura ca vor place si cartofii facuti in felul asta.
    Weekend placut va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Micule,

    Felicitari ptr.blog am si eu o intrebare...
    se pot face si cu brinza telemea acesti cartofi?

    Salutari.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ciao Lale,

    Bine ai venit pe bloggul meu.
    Cred ca merg facuti si cu telemea, dar sa ai grija la cantitatea de sare dintre straturi, telemeaua fiind deja sarata.
    Te salut si eu si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere