sâmbătă, 2 iunie 2012

Cheesecake cu ciocolata alba



Eu nu sunt amatoare de ciocolata alba. Ma rog in unele combinatii mai merge, dar sa-mi cumpar sa mananc ciocolata alba, no way. Miculinul insa de asta isi cumpara si-i place mult de tot. Cheesecakeul asta insa nu i-a placut in mod deosebit. Bine a mancat l-a laudat, dar am vazut eu ca nu-i patruns de problema. Mie insa mi-a placut mult de tot, si si colegilor mei. Asa ca trageti voi concluziile.
Reteta din revista " avantaje ".

pentru blat:
- 150 g biscuiti digestivi, eu am pus cam 250 g

- 80 g unt, eu am pus 120 g

pentru crema:
- 400 g ciocolata alba, eu am pus 300 g

- 450 g branza crema de vaci, eu am pus 500 g

- 50 g zahar praf, eu pun dupa gust

- 400 ml frisca lichida

pentru ornat:
- 100 g fulgi de ciocolata alba

- cateva boabe de zmeura

- frunze de lamaita

Pentru blat se sfarma biscuitii intr-un mixer electric, pana cand arata ca pesmetul. Se pun intr-un bol si se adauga untul topit. Se amesteca pana se omogenizeaza foarte bine, apoi se pun pe fundul unei forme si se aplatizeaza bine de tot cu ajutorul unei linguri. Se baga la frigider. Pentru crema se topeste ciocolata intr-un bol pe baie de abur. Branza se amesteca cu zaharul si frisca. Se adauga ciocolata topita si racita putin si se amesteca foarte bine. Se toarna crema peste biscuiti se netezeste si se baga la frigider pentru 2-3 ore. Se orneaza cu fulgi de ciocolata alba si cu zmeura si se serveste.
Eu am folosit brnaza de vaci, si aceasta in contact cu zaharul a inceput sa lase un pic de apa, care a insiropat un pic prajitura. Daca vreti sa fie mai uscata cred ca trebuie folosita branza gen mascarpone sau philadelphia.

biscuitii macinati



cu untul topit


presati in forma


branza de vaci cu zaharul


eu am adaugat intai ciocolata topita


iar frisca am adaugat-o batuta


crema pusa peste biscuiti


si prajitura


inca una


felia


de aproape


si pentru cine se incumeta sa guste


15 comentarii:

  1. Vai, ce fain arata!! Cred ca a fost delicios, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cam ploua in gura....Cred ca pun de un cheesecake in acest week-end!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos si cu siguranta foarte bun. Eu prefer acest tip de cheesecake la rece, in locul celor coapte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma incumet sa gust si mi-ar placea cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  5. mega fantastic arata! ai un premiu la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sigur a fost o bunatate,am sa o fac si eu,,,ca tare mi-a tras cu ochiul.
    Pupppp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti ofer cu drag un premiu care te asteapta sa-l ridici de pe blogul meu!pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Grozava combinatie ! Feliuta e a mea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. Xandrinne mi-ar place mult sa te servesc sa vezi ce bun e.
    Lasa mai Haplea, ca mi-a plouat si mie la rulada ta.
    Criss, multumesc.Eu cred ca fara branza nu m-as descurca, si imi place in toate felurile.
    Mari multumesc mult, esti draguta.
    Any, cu mare drag te-as servi.
    Adnia, multumesc mult , esti draguta.
    Mirela, ma bucur mult ca vrei sa-l incerci.
    Maria multumesc mult, esti draguta tare ca te-ai gandit la mine.
    Anto, cu cel mai mare drag pentru tine.
    va pup cu mare drag pe toate si va doresc weekend fain in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am intors pentru ca imi uitasem portia care mi se cuvine........hihihi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super,super delicios si... apetisant rau de tot:)!!!!!O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. O da imi place !!! Am facut si eu dar am adaugau multe fructe de padure, sper sa-mi fac timp sa o postez! Pupici si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe langa ,ca arata foarte aspectos,cu ciocolata alba si branza,o minunatie,pupicei si o saptamana placuta

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria, ce simpatica esti.
    Maria Mare, multumesc mult, ma bucur ca-ti place.
    Adela, cu fructe de padure trebuie sa fie si mai bun.
    Doinitza multumesc mult esti tare dragtuta.
    Va pup cu drag si va doresc o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere