vineri, 14 mai 2010

Muffins cu afine si alune




Tot cu ocazia vizitei Cristinei si a frumosului Alex, am pregatit si ceva dulce, adica muffins cu afine.
Reteta e alta decat cea pusa pana acum pe blog.Totdeauna am ssenzatia ca reteta noua care urmeaza s-o incerc e mai buna decat ce am facut pana atunci.Nu de fiecare data am avut dreptate, dar s-a mai intamplat.
Reteta asta, dintr-una din revistele unguresti, mi s-a parut mai buna decat ce aveam pana acum, dar e cu mai multe calorii, asa ca e mai buna pe de-o parte, dar mai " daunatoare " pe de alta parte.

- 150 g alune macinate

- 4 oua

- 130 g faina

- 2 lingurite praf de copt

- putina sare

- 100 g zahar

- 20 g unt

- 3 linguri smantana

- 200 g afine congelate sau proaspete

Pt. glazura

- 250 g mascarpone, eu am pus cam jumatate

- 100 g ciocolata, de care va place, eu am pus cu lapte

- zeama de la o jumatate de portocala

Untul moale se bate cu zaharul si sarea.Se adauga ouale unul cate unul, si se amesteca bine dupa fiecare ou adaugat.Se pune si smantana, apoi faina omogenizata inainte cu alunele macinate si cu praful de copt.La sfarsit se adauga afinele congelate.Am mai scris si la cealalta reteta ca eu nu decongelez fructele cand le pun in astfel de aluaturi.Se pun in formele de muffins captusite cu hartie si se lasa la cuptor pana trec testul scobitorii.
Dupa ce racesc se ung cu glazura facuta din branza amestecata cu ciocolata topita pe baie de abur si cu zeama de portocale.

Untul batut cu zaharul, sarea, adaugate ouale si smantana.



Faina cu alunele si praful de copt.




Puse si afinele.



Inainte de cuptor.



Mascarpone, zeama de portocale si ciocolata.



Muffinsii cu glazura.



Mai de aproape.



Si sectiune.

13 comentarii:

  1. Tu ti-ai pus in gand sa ma "omori" de pofta? :P:))))
    Arata extraordinar de bine si gustul trebuie sa fie pe masura.. Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm, ce bine arata!
    Olguta, te asigur ca gustul e extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu sunt fan checuri si briose,pe astea o sa le incerc,arata dumnezeieste de bine.Imi cer scuze ca astazi am postat premiile,de care sunt foarte incantata,nu stiu ce am facut ieri dar eram sigura ca le-am postat,astazi am vazut ca nu sunt de fapt postate,cred ca doar le-am salvat(IERTARE).Te pup si o sambata frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata fenomenal de bune.........mmmmm!!!!
    Sfarsit de saptamana frumos sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ce sa mai spun! Cu toate ca am voie dulce la dieta, cu masura binainteles, cu atatea bunatati ma ingras privind! Ce grozava sectiune! Un weekend frumos si sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  6. oh,god ,cum arata sectiunea!ca sa nu zic de topping-ul ala demential...si ce frumos decor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteapta premii la mine,sper sa-ti placa si sa le iei,le ofer din suflet.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult, ma bucur ca va plac muffinsii.
    Olgutza nu mi-am propus asa ceva, imi pare rau ca nu pot sa te servesc.
    Criss, ma bucur mult ca ti-au placut.
    Mirela, ma bucur ca vrei sa le incerci.
    Judy, esti draguta multumesc.
    Elena, esti o scumpa, multumesc mult.
    Alisuc esti scumpa.Pupam Iepu smecher.
    Mirela, multumesc am sa le iau cu placere.
    Multumesc mult, sunteti tare dragute.
    Va doresc o seara faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super arata!!

    Se pot inlocui afinele cu altceva,,jumatatea mea" nu agreaza fructe in briose.

    RăspundețiȘtergere
  10. Lale multumesc, esti o draguta.
    Daca nu-i plac fructele, poti pune bucatele de ciocolata, sau le poti lasa pur si simplu simple, fara fructe, fara nimic, doar cu glazura de mascarpone si ciocolata.
    Iti doresc o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mimi, multumesc.Esti draguta.
    O saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  12. multe bunatati ai facut de cand eu si laptopul am fost despartiti si n-am putut sa te vizitez.de departe briosele arata delicios de apetisante.pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult, Sarah.
    Te pup si eu cu drag.

    RăspundețiȘtergere