miercuri, 2 martie 2011

Grisine



Probabil ca pentru grisinele adevarate exista o reteta speciala, astea sunt din aluat de pizza de fapt, dar la gust, seamana perfect cu grisinele. Iar colegul le-a mancat deosebit de incantat. La noi chestiile de genul asta au mare trecere, stiam ca o sa-i placa. Se poate folosi aluatul de pizza preferat. Eu am cumparat aluat gata facut, si l-am plimbat din Germania, ca na, a trebuit sa incerc si varianta asta. De acum, am sa le fac din aluat facut de mine.
Ideea din lecker.de

aluatul intins, se sareaza cu sare grunjoasa, se presara sesam sau mac, se trece cu sucitorul peste ele, si se taie fasii



se rasucesc, se ung cu galbenus si se pun in tava, la copt



noi le-am mancat cu iaurt frecat cu branza de vaca si ceapa ciorii

7 comentarii:

  1. Super,,,,nu stiu cate ti-au iesit,dar ce-i pe farfurie sigur nu-mi ajung,,,,,eu le-as manca cu smantana frecata cu usturoi si marar,,,,,pupppp si o seara faina!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai sa fac si eu pentru sambata (vin copiii)- chiar daca la catastif era programata crema de zahar ars ;P

    RăspundețiȘtergere
  3. Micule ,iar ceva care mie imi place mult! in curand o sa ma mut la tine pe blog .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela, asta e cea ramas pe a doua zi.Buna ideea cu usturoiul.Te pup.
    Alina, pai faci si, si.Esti o draguta.
    Felis, multumesc, pupic lui Mihai.
    Nela, te astept cu mare drag.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow,ce bine arata.O sa incerc si eu,ca si mie si lui David ne place sa rontaim chestii din astea :)
    Weekend frumos iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum am observat comentariul. Ma bucur ca te tenta reteta.

    RăspundețiȘtergere