marți, 17 februarie 2015

Brownies cu nutella



Nu-s cel mai mare fan ciocolata, dar brownies, sau un tort cu ciocolata, sau inghetata cu ciocolata, oricand cu placere. E adevarat ca prajiturile si torturile cu ciocolata imi plac mai mult  daca-s combinate cu fructe. Browniesurile astea sunt primele care mi-au iesit cu crusta crocanta si miezul umed si foarte bun. Delicioase au fost.
Reteta de aici.
Eu am facut din start portie dubla, si tare bine am facut.

- 170 g faina

- 1/4 lingurita sare

- 150 g unt moale

- 200 g zahar

- 2 oua mari

- 1 lingura extract vanilie, eu am pus zahar vanilat

- 400 g nutella

Untul moale se bate bine, cu zaharul, zaharul vanilat si sarea. Se adauga pe rand ouale, apoi nutella. Se pune si faina si se toarna in tava unsa si tapetata. Se coace pana se formeaza crusta de deasupra, cam 40 min la cuptorul pe gaz.

crusta


si miezul umed


inca una


5 comentarii:

  1. Pfuaiii....cata nutella...cred ca-i de vis!!! Se topeste-n gura cat e moale, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce prajiturica rapida si gustoasa!!! Pusa pe lista.
    te pup , o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt fan ciocolata si brownies si orice e cu ciocolata :) Super reteta, si simpla, asa cum imi place mie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa imi plac si mie negresele astea, cu miezul umed.Un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i Any, se topesc in gura.
    Nico,ma bucur mult ca-ti place.
    Paula,tu faci retete extraordinare,si nu simple, dar ma bucur ca-ti place.
    Pansy, urasc prajiturile uscate.

    Va pup cu drag si va doresc osaptamana excelenta.

    RăspundețiȘtergere