joi, 25 februarie 2010

Chifle umplute cu ciuperci


V-am spus ca Mitu vine acasa la ora 12:00 sa mancam impreuna.Intr-una din zile, ne-am gandit sa-i invitam si pe cei doi colegi care au venit de la Iasi, si pe care ii cunosc si eu.Pentru asta am pregatit niste aperitive calde, dintre care doua sunt " vechi ", insa chiflele astea cu ciuperci le-am incercat pentru prima data.Zilele urmatoare am sa le pun si pe celelalte doua, pentru ca sunt tare bune.
Aperitivul de azi e bun de tot, dar sfatul meu este sa il faceti cu chifle mai mici, nu asa de mari ca ale mele, pentru a fi mai comod la mancat.
Reteta dintr-o revista ungureasca.

- 4 chifle

- 1 ceapa rosie

- 1 lingura de unt

- 300 g ciuperci, eu am pus si cateva proaspete, dar se poate face si numai cu ciuperci din conserva, sau numai proaspete

- 150 g castravete murat taiat marunt

- 100 g porumb boabe, eu am uitat sa cumpar si nu am pus

- 50 g cascaval ras

- condimente, eu am pus sare, piper, cimbru si putin busuioc

- o feliuta bacon, nu e in reteta, dar imi ramasese in frigi, si vroiam sa scap de ea

Se taie ceapa marunt, si se caleste intr-o lingura de unt.Se adauga baconul, ciupercile, castravetele si porumbul.Se lasa pana se inmoaie, eu am adaugat putina apa, si am lasat sa se inmoaie bine de tot.Se condimenteaza si in amestecul racit se adauga cascavalul dat pe razatoarea mare.Chiflele scobite de miez, se umplu cu aceasta umplutura si se baga la cuptor pana se crocantesc.Se servesc cu salata.


Chiflele scobite de miez, se umplu cu amestecul de ciuperci.



Se pune capacul, se mai rade putin cascaval si se baga la cuptor.



Scoase din cuptor, gata de mancat.



Musafirilor si lui Mitu le-au placut.

7 comentarii:

  1. Mmmm, ce idee grozava, deja ma gandesc la gust!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred si eu ca le-a placut gustarea musafirilor.ma primesti si pe mine in vizita?
    PS te asteapta un premiu la mine pe blog pe care ti-l ofer cu drag din toata inima.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, multumesc, sa stii ca-s bune.Duminica faina sa aveti.

    Sarah, te primesc oricand cu multa placere.
    Pentru premiu itimultumesc tare mult, esti foarte, foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  4. bune rau,ciuperci si cascaval...ce poate fi mai bun?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc draga mea, ma bucur ca-ti plac.Pup Iepu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai cum sa nu fie buuun?? La ce a zis Alison mai adaug si baconul!! Dementiale Miculina.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea scumpa prietena, iti multumesc.Esti o draguta.Pupici si de la mine pentru toata gasca.

    RăspundețiȘtergere