vineri, 29 mai 2015

Taietei cu branza




Cand eram mica si o felie de carne la felul doi, reprezenta o grea incercare pentru mine, taieteii cu branza erau ca o gura de oxigen. Se mancau usor, imi placeau ( si-miplac ) la nebunie,  ce mai erau perfecti. E adevarat insa ca nu-mi plac decat sarati, si asa cum ii facea Muni si mama mea. Sunt sigura ca e chestie de obisnuinta, la fel cum si painea cu ou imi place doar sarata.
Era o perioada in studentie, cand maica mea facea ca trenul cand mergeam in weekend acasa, si intreba ce sa gateasca, iar eu ii ziceam budinca de gris si taietei cu branza. Ea se saturase de facut, dar eu nu de mancat.
Cantitatile sunt variabile.

- slanina 3 feliute

- 200 g paste late, Muni le facea acasa, eu folosesc tagliatelle

- 250- 300 g branza de vaci

Intr-un vas se pun pastel in apa cu sare, la fiert. Slanina taiata marunt se pune intr-o cratita la prajit. Taieteii fierti si scursi de apa, se pun peste slaninuta si se amesteca bine, astfel incat fiecare pasta sa fie imbracata in slanina topita. Asta va face ca branza de vaci, care e una mai apoasa, sa se lipeasca de paste. Mai bine nu stiu sa explic. Sepune sare dupa gust si se pot servi si cu smantana. Mie-mi plac fara, si-miplac si a doua zi reancalziti intr-o tigaie, sa faca crusta.




de aproape


2 comentarii:

  1. Un deliciu pastele cu branza facute asa, le ador! Cand eram in copilarie ,mancarea de mazare si spaghetele cu branza ,erau mancarurile mele preferate.
    o duminica placuta..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nico, cu cel mai mare drag te astept la Mures, cu paste cu branza. Iar mancarea de mazare imiplace si mie. Te pupcu drag.

    RăspundețiȘtergere