sâmbătă, 14 mai 2011

Saratele cu branza de vaci



Tot de Paste le-am facut, dar sambata dimineata inainte de Paste cand am vrut sa le pozez, nu am mai gasit niciuna. Asa ca am repetat figura si o s-o tot repet pentru ca sunt foarte, foarte simplu de facut si la fel de simplu de mancat.
Eu am luat reteta din " kisgyed konyha ", dar este una din cele mai simple retete care nu exista ca cineva pasionat de culinareala sa n-o stie.

- 250 g branza de vaci

- 200 g unt

- 250 g faina

- o lingurita de sare

- chimen macinat si orice alte condimente vi se pare ca se potrivesc

- galbenus de ou pentru uns deasupra

- mac, susan, seminte de chimen pentru presarat

Se amesteca ingredientele pentru aluat si se infasoara in folie transparenta. Se baga la frigider pentru cat timp vrea fiecare. Bine, de preferat este sa stea macar 1 ora, dar la limita superioara merge si doua, trei zile.

ingredientele pentru aluat



bila de aluat ce vine bagata la frigider



saratelele



de aproape

7 comentarii:

  1. Wow, ce bine arataaaaa...
    Mie pofta..
    Te pup,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac saratelele, nu prea am facut, mama face ceva de genul, foarte bune! o seara placuta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alynusa, cu mult drag pentru tine o tava intreaga.
    Adela, multumesc, esti o draguta.
    Va pup si eu si va doresc o duminica minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt fan saratele, iar ale tale chiar m-au cucerit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandrina, ma bucur mult ca-ti plac.Si noi suntem mari mancatori de saratele.
    Te pup si-ti doresc duminica placuta.
    Dar ce chec cu ciuperci ai facut tu!!!!Superb.

    RăspundețiȘtergere
  6. nici nu stii ce pofta imi faci cu saratelele astea :))! arata delicios! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zazu, acum am vazut comentariul tau. Mi-e dor de tine, sper sa-ti gasesc blogul din nou. Cu mult drag te-as servi cu saratele. Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere