vineri, 18 august 2017

Trubichky sau cornulete cu magiun



Totdeauna o sa caut reteta perfecta de cornulete. Intra timp nimic nu ne opreste sa le mancam pe astea " imperfecte ", pana la unul. Au mare, mare suce, si trec tare repede oricate as face. De asta data o reteta tare simpla, dar tare reusita, de pe forumul arta culinara, reteta postata de Eataly.
Eu le fac doar cu magiun pentru ca nu ne plac nici cu rahat, nici cu nuca

pentru aluat

- 250 g unt

- 250 g smantana

- 400 g faina

- putina sare


pentru umplut

- magiun de prune

Se amesteca ingredientele, se face aluatul, se formeaza bila, si se baga la frigider pentru cel putin 30 min, eu l-am tinut o ora.
Se taie bucati care se intind rotunde, se taie feliute si se umplu cornuletele. Se coc pana se rumenesc putin, poi se presara zahar pudra.


ale mele cam groabe, ca n-am prea multa rabdare, dar tare bune



.

si sectiune




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu