marți, 31 martie 2015

Paine umpluta cu branza si ceapa




Ador toate aluaturile cu umpluturi sarate, iar asta de cand am vazut-o mi-a facut cu ochiul. Am tot amanat s-o fac din cauza ca trebuia  tradusa reteta, dar pana la uma am facut si asta. Singurul lucru care data viitoare il fac altfel,e unsul cu maioneza. Am tendinta sa pun mai mult decat trebuie, mai ales la umpluturi, dar aici nu era cazul. Data viitoare pun mai putina maioneza.In rest,tare,tare buna a iesit.
Reteta de aici.

pentru aluat:

- 20 g drojdie proaspata

- 3 cani faina

- 1 cana apa calduta

- 1lingurita sare

- 1 lingurita zahar

pentru umplutura

- 3 cepe mari

- 10 fire ceapa verde

- sare

-ulei

- 300 g mozzarella

- 4lingurite maioneza,data viitoare pun cam 2

Din ingredientele pentru aluat,se framanta un aluat de paine,se lasa la crescut si se imparte in 5.  Ceapa se caleste in putin ulei. In tava pregatita se intinde prima foaie, se pune ceapa,putina maioneza si mozzarella. Seprocedeaza la fel,cu restul foilor si al umpluturii. Dupace s-a pus ultima foaie se unge cu ulei si se taie patrate. Se mai lasa 30min la crescut, se pune pe fiecare o bucatica mica de unt si se baga la cuptor,pana se aureste.

ceapa




aluatul crescut impartit in 5



prima foaie unsa cu maioneza, eu am inversat putin operatiunile



pusa cepa si branza


pusa si ultima foaie



gata de copt



si gata coapta



de aproape


5 comentarii:

  1. Cat de bine arata, imi lasa gura apa! Ador ceapa in preparate coapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador aluaturile cu umpluturi sarate!
    Tare buna painica ta, de mult zic sa incerc si eu cu ceapa! Combinatia branza-ceapa e ideala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nico, noua tare ne plac chestiile astea. Te pup si eu cu drag.
    Paula,e foarte buna, maiales ca are si ceapa.
    Ma bucur Plooshy ca-ti place, multumesc.
    Maria,ma bcuru mult ca vrei sa incerci. Sa stii ca merita. Si bine ai venit pe blog.
    Paste fericit va doresc,alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere