marți, 22 aprilie 2014

Saratele Monti F2



Nu, nu tin dieta Montignac, cel putin  nu inca, desi ar trebui, dar daca gasesc o reteta pe placul meu, si mai e si sanatoasa, cu siguranta o fac. Cu ingredientele date de Daniela, saratelele sunt de F1, dar eu n-am fost atenta si nu am avut faina de tarate. Nu conteaza, data viitoare le fac conforme, ca prea-s bune. Au placut si Miculinului, si Lucicai, asa ce le voi reface cu siguranta.
Reteta de pe forumul arta culinara, si ii multumesc mult Sorinei Daniela.

- 1 ou

- 180 g unt

- 300 g telemea

- 1 cana kefir/ iaurt sau lapte monti ( smantana diluata cu apa )

- 450 g faineturi din care

- 50 g faina de seminte de in

- 200 g faina integrala

- 200 g tarate de ovaz ( faina sau  nu )

- 1 lingurita praf de copt

eu am pus 150 g faina seminte de in, restul integrala

Se amesteca totul, se formeaza o bila si se baga la frigider pentru cel putin 1-2 h. Eu am lasat de pe o zi pe alta. Se imparte aluatul in patru, se intind foi si se taie, sau se decupeaza forme. Se presara cu mac, susan, chimen etc si se baga la cuptor.

aici saratelele



si sectiune





5 comentarii:

  1. Mari, multumesc mult pentru urare. Esti tare draguta.
    Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta reteta ! Cred ca au fost tare bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Pansy, au fost foarte, foarte bune.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca au fost tare buune!! Trebuie sa-mi cumpar si alte fainuri ca n-am decat alba si integrala. Pup cu drag flacaii! :* :*

    RăspundețiȘtergere