vineri, 2 decembrie 2016

Muffins cu morcovi si crema de branza



Cea mai buna combinatie de prajitura cu morcovi, de pana acum. O reteta excelenta de care nu ma mai despart pentru ca le plac muffinsii astia, si copiilor. Reteta de pe daisy's world.

- 150 g faina

- 60 g nuca macinata

- 1 lingurita praf de copt, eu pun din ala fara nitriti

- 1/2 lingurita bicarbonat

- 1 varf de cutit sare

- 1 varf de cutit scortisoara, in reteta e 1 1/2 dar mie nu-mi place sa pun asa de mult pentru ca mi se pare ca domina pe urma tate celelalte arome si nu se simte decat scortisoara

- 1/2 lingurita ghimbir macinat, praf

- 1/2 lingurita all spice, eu nu am pus

- coaja rasa de la o portocala

- 150-200 g morcov proaspat ras pe razatoarea mica

- 90 ml ulei

- 90 g zahar

- 3 oua mari

- 2 linguri zeama de portocale

- 1 lingurita extract de vanilie

pentru frosting

- 2 cutii branza philadelphia

- 60 g unt moale

- 1 lingura zeama de portocale

- 1-2 linguri bune de miere, depinde de cat de dulce va place, eu nu am pus miere ci zahar de portocale, care-l gasiti la vanilekipferln

Pentru aluat se amesteca faina, nucile, praful de copt, mirodeniile si sarea. Se bat ouale cu zaharul, uleiul, zeama de portocale si extractl de vanilie. Daca nu aveti extract de vanilie puneti zahar vanilat si scadeti din cantitatea de zahar. Se adauga morcovii dati pe razatoarea mica. Amestecul uscat se toarna peste cel umed si se amesteca pana se omogenizeaza, dar  nu-i nimic daca mai raman cocoloase.Nu insistati prea mult cu amestecatul. Se toara in forme si se coc pana trec testul scobitorii.
Pentru topping se amesteca ingredientele si se unge pe muffinsii reci. Se orneaza cu fasii de morcov.
Pentru fasiile de morcov se taie felii subtiri de morcov cu curatitorul de legume, care apoi se taie fasii subtiri.3/4 cup zahar cu 200 ml apa se pun la fiert. Se baga fasiile de morcov si se lasa pana se inmoaie. Se scot se pun pe hartie de copt si se lasa la cuptor 25-30 min.

si muffinsii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu