luni, 14 martie 2016

Muffins cu capsuni si lime



Pentru mine asta ramane o reteta de referinta pentru muffins. Nu inseamna ca n-o sa mai incerc altele,imi plac si cele care contin unt, dar si asta va ramane de baza. Ies pufosi, usori si foarte, foarte buni.
E prima reteta care o incerc de pe eatsmarter, dar cu siguranta, nu ultima.

pentru aluat

- 200 g faina

- 2 lingurite praf de copt

- 1/2 lingurita bicarbonat

- 2 oua

- 75 g zahar, daca va plac foarte dulci mai puneti putin

- 1 pachetel zahar vanilat, eu pun o lingura mare, facut de mine

- 50 ml ulei de plante

- 200 g iaurt cremos, eu pun cu 10% grasime de la lidl

- 2 lime

- 12 capsuni frumoase

pentru glazurat

- 200 g branza philadelphia, in reteta e branza normala si doar 75 g

- zahar praf dupa gust

- zeama si coaja de lime rasa

- 4 capsuni

- frunze de busuioc

Pentru muffins se bat ouale, cu zahar, zahar vanilat, eu pun si putina sare, ulei si iaurt. Se adauga la apoi la ingredientele uscate, faina, praf de copt, bicarbonat si coaja rasa de la o lime. Se amesteca doar pana se formeaza un aluat cat de cat omogen. Nu trebuie insistat cu amestecatul.  Se pune aluat in forme doar pe jumatate, dupa care se pu bucatele de capsuni, apoi se acopera din nou cu aluat. Se coc pana se auresc bine de tot. Pentru glazurat se amesteca branza cu zeama de lime, dupa gust, cu putina coaja rasa si se pune cate o lingura buna pe fiecare prajitura. Se pune cate o felie de capsuna, se presara coaja rasa si frunza de busuioc.

aici ai mei










2 comentarii: