marți, 9 septembrie 2014

Cornuletele cu branza ale Theodorei




Daca n-ar fi destul de migaloasa reteta le-as face foarte des. Asa le fac mai rar, dar le savurez pana la ultima imbucatura. Mor dupa aluaturile cu branza, indiferent ca-s sarate sau dulci.
Astea sunt sarate si am luat reteta de pe culinar.ro unde a fost postata de Theodora. Multumesc mult pentru reteta faina.

pentru aluat:

- 800 g faina

- 200 ml apa calduta

- 200 ml lapte caldut

- 200 ml ulei de masline

- 1 cub de drojdie proaspata sau 1 pliculet de drojdie uscata

- 1 lingurita zahar

- o lingurita sare

pentru umplut :

- un ou

- 500 g branza de care va place, eu pun feta sau telemea + branza de vaci

pentru uns deasupra :

- 2 linguri de iaurt gros

- doua galbenusuri

pentru presarat :

- mac

- susan

- chimen

Eu fac de obicei jumatate de cantitate, cam asta-i limita rabdarii mele. De mai mult nu-mi ajunge.
Se face maiaua din drojdia frecata cu zahar si putin lapte. Dupa ce a crescut se pune in mijlocul fainii, se adauga restul ingredientelor si se framanta un aluat elsatic. Se imparte in 8 bucati si se intind cercuri, din care se fac cornuletele. Se pune pe fiecare cate o lingurita buna de umplutura se ruleaza, se ung cu iaurt si galbenus si se presara cu seminte. Se coc pana se auresc. Sunt delicioase tare, crocante in exterior si moi in interior.


cam asa arata




sectiunea



pacat ca nu pot sa pun o poza cu gustul lor

3 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut! Si eu sunt moarta dupa aluaturile cu branza...dulci sau sarate. te pup ..weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super arata !! Imi plac aceste genuri de rontaieli!!! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nico, noi suntem in multe privinte pe aceeasi lungime de unda, asa ca nu ma mir ca-ti plac. Te pup cu drag.
    Mersi Adela, ma bucur mult ca-ti plac.
    Sa aveti seara faina.

    RăspundețiȘtergere