vineri, 26 august 2011

Tarta cu branza si piersici II



Cu multa drag am pregatit tarta asta, pentru o prietena, careia daca i-as pregati 10 tarte, tot n-ar fi destul pentru cat a facut si face pentru noi.
Multumimi mult pentru tot, Luminita.
Reteta din " formula as " mai degraba ideea, pentru ca la aluat am folosit unul incercat de mine mai demult, iar la umplutura, n-am pus urda, ci branza de vaci.

reteta de aluat de aici

pentru umplutura

- 5 piscoturi

- 500-600 g branza de vaci

- 100 g smantana

- 20 g amidon

- 80 g zahar, sau dupa gust

- zeama si coaja de la o lamaie

pentru pus deasupra

- 2-3 piersici

- cateva mure si cateva boabe de zmeura

pentru glazurat

- 3 linguri de gem de zmeura



Se scoate aluatul copt pe jumatate din cuptor, se presara piscoturile macinate, se pune crema de branza si se baga la cuptor pana se coace. Se pun deasupra feliile de piersica, boabele de mure si zmeura si se glazureaza cu gem de zmeura incalzit.

n-am poze decat dupa ce am scos tarta din cuptor



cu toate fructele



cu gemul de zmeura






poze cu felia nu am pentru ca asa cum am spus a fost cadou

9 comentarii:

  1. Yummy!! Arata excelent! Ma bucur ca ai postat o reteta de tarta, vreau sa fac si eu una maine, sa vad ce am prin casa...
    Week-end placut, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca a fost tare incantata de minunatia aceasta ! Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandrina, ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda.Multumesc.
    Antonina, esti draguta, multumesc.
    Adela, multumesc.
    Va pup cu drag si va doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Offff Micule distanta asta !!!!delicioasa! te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietena ta cred ca a fost tare incantata.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nela, astept sa te muti mai aproape.Multumesc.
    Maria, multumesc, asa a.
    Va pup cu drag si va doresc si va doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Zazu, multumesc, tu esti tare draguta ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere